درگیری بچه گانه موجب مرگ شد

فوت یک ورزشکار نوجوان در حاشیه مسابقات کیک بوکسینگ گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از پایان رقابتهای کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان که در باشگاه عقاب المپیک رشت برگزارشد دوجوان ۱۲ ساله با هم درگیر میشوند که در نتیجه این درگیری بچه گانه محمد رضا راجعی به دلیل ضربه به سر وصورت و نارسایی خون به مغز جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا پس از پایان رقابتهای کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان که در باشگاه عقاب المپیک رشت برگزارشد دوجوان ۱۲ ساله با هم درگیر میشوند که در نتیجه این درگیری بچه گانه محمد رضا راجعی به دلیل ضربه به سر وصورت و نارسایی خون به مغز جان خود را از دست داد.

به گفته شاهدان عینی این دو نوجوان که اهل یک محله هم بودند به شوخی با هم درگیر شدند و بر اثر آن این اتفاق به وقوع پیوست و محمدرضا راجعی پس از انتقال به بیمارستان پورسینای رشت جان خود را از دست داد .

این حادثه در ساعت ۱۶ دیروزجمعه بوقوع پیوست در حالیکه مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان ساعت ۱۵ پایان یافته بود و برخی از این نوجوانان در انتظار بازیهای حرفه ای بودند که ساعت ۱۸ آغاز می شد.

مرحوم محمد رضا راجعی صبح دیروز در مسابقات کیک بوکسینگ نوجوانان توانسته بود مقام دوم را بدست آورد.نوجوان ضارب در بازداشت به سر می برد تا قاضی پس از بررسی شواهد و اظهارات شاهدان عینی حکم را صادر کند.

Share