معاون اجرایی باشگاه ملوان

فعلا قصد واگذاری ملوان را نداریم/ بازیکنان بدون پول هم برای ملوان به میدان می‌روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اجرایی باشگاه ملوان می‌گوید روز گذشته احمد دنیامالی، رییس هیات مدیره ملوان با یکی از اسپانسرها به توافق رسیده و بخشی از مبلغ قرارداد را به حساب باشگاه واریز کرده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اجرایی باشگاه ملوان می‌گوید روز گذشته احمد دنیامالی، رییس هیات مدیره ملوان با یکی از اسپانسرها به توافق رسیده و بخشی از مبلغ قرارداد را به حساب باشگاه واریز کرده است.

images (1)محمود پیشگاه‌هادیان درباره کنار گذاشتن داریوش بهشتی از مالکیت تیم ملوان و انتخاب او برای اداره ملوان، اظها‌ر کرد: پس از این که بهشتی تضمین‌های لازم را ارائه نداد، قرار شد باشگاه را تا معرفی مدیر‌عامل اداره کند و در این مدت هم کارهای لازم را انجام بدهند. قراردادهای بازیکنان و کادرفنی بسته شده و در آستانه بازی با ذوب آهن هم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را به اردو می‌رویم.

معاون اجرایی باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که دنیامالی گفته بود بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کند؟ اظها‌ر کرد: روز گذشته (سه‌شنبه) دنیا مالی با یکی از اسپانسرها به توافق رسیده و پولی را به حساب باشگاه واریز کرده است. به دلیل اینکه او تا دوشنبه در ایران نیست. او این پول را دیروز به حساب واریز کرد.

وی با بیان این که در فصل جاری ملوان به وسیله اسپانسر اداره می‌شود، افزود: فعلا قصد واگذاری ملوان را نداریم و به وسیله اسپانسرها اداره می‌کنیم. روز گذشته با چند اسپانسر مذاکره شد که در نهایت یکی از اسپانسرها بدون عقد قرارداد لطف کردند و پولی را به حساب ما ریختند.

پیشگاه‌هادیان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود قرارداد قلعه‌نویی در هیات فو‌تبا‌ل ثبت نشده است و هنوز هم احتمال دارد که از سرمربیگری ملوان کنار رود، تاکید کرد: قرارداد ما با قلعه‌نویی قطعی است و او در این فصل ملوان را اداره می‌کند. ثبت قرارداد در سازمان لیگ فقط برای دریافت کارت بازی است و این کار هم امروز انجام می‌شود. هو‌اد‌ا‌ران نگرانی از بابت قلعه‌نویی نداشته باشند.

معاون اجرایی ملوان درباره شرایط تیم در آستانه دیدار با ذوب آهن، گفت: بازیکنان از ابتدا هم با روحیه بودند و پس از آمدن قلعه‌نویی روحیه آنها افزایش یافت. قرار شده در روزهای آینده هم بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم تا دغدغه‌ای نداشته باشند. البته این بازیکنان بدون پول هم برای ملوان به میدان می‌روند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ۹۵ درصد از ترکیب سال گذشته حفظ شده و بازیکنان تا حدود زیادی از یکدیگر شناخت دارند. فقط کادر فنی تیم عوض شد که به جای آنها هم کادرفنی خوبی جایگزین شده است.

پیشگاه‌هادیان در پایان اظها‌ر کرد: توکل ما در ابتدا به خداست و سپس به هو‌اد‌ا‌ران خوب ملوان که فصل گذشته باعث شدند در لیگ برتر باقی بمانیم. در پنج یا شش بازی که بلیت فروشی را رایگان کردیم هو‌اد‌ا‌ران با غیرت ورزشگاه را پر کردند و ملوان را تنها نگذاشتند. البته لازم است از هیات مدیره ملوان هم تقدیر و تشکر کنم که در یک ماه گذشته تا نیمه‌های شب هم برای تعیین مالک تیم جلسه را ادامه می دادند.

/ایسنا

Share