فراخوان طراحی پوستر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ستاد برگزاری ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرحهای نوین از هنرمندان طراح و گرافیست برای طراحی پوستر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دعوت می نماید. هنرمندان عرصه گرافیک سراسر کشور می توانند پوستر طراحی شده خود را با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ستاد برگزاری ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرحهای نوین از هنرمندان طراح و گرافیست برای طراحی پوستر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دعوت می نماید.
هنرمندان عرصه گرافیک سراسر کشور می توانند پوستر طراحی شده خود را با توجه و تأکید بر هنر نمایش خیابانی و اهداف این جشنواره و لحاظ نمودن ویژگی های شهر لاهیجان به عنوان شهرستان نمونه گردشگری(طبیعی- تاریخی ) ایران جهت ارزیابی به دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ارسال نمایند.

– هر شرکت کننده می تواند حد اکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال نماید.

– پوسترهادر اندازه ۷۰*۵۰ طراحی شوند.

– تکنیک و شیوه ی اجرای آثار آزاد است.

– لحاظ نمودن توجه به هنر نمایش خیابانی و اهداف جشنواره و همچنین ویژگی های شهر لاهیجان به عنوان شهرستان نمونه گردشگری(طبیعی- تاریخی ) ایران تأکید می شود.

– آثار باید به صورت فایل( TIFF 300 Dpi , CMYK) بر روی لوح فشرده همراه با یک نسخه پرینت A4 رنگی و تکمیل تقاضانامه شرکت در مسابقه به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شود.

– درج نام و مشخصات شرکت کنندگان بر روی لوح فشرده الزامی است.

پوستر برگزیده ضمن دریافت جایزه ویژه نقدی به عنوان پوستر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان استفاده و چاپ خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره حق استفاده از اثر منتخب را برای چاپ کتاب، برگزاری نمایشگاه و استفاده در اقلام تبلیغاتی با ذکر نام صاحب اثر ،برای خود محفوظ می داند.

نشانی پستی ارسال مدارک:
لاهیجان:خیابان امام خمینی(ره) – روبروی بیمارستان ۲۲ آبان – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی – انجمن هنرهای نمایشی
تلفن: ۴۲۳۳۵۲۸۳ – ۰۱۳ و ۴۲۳۳۲۱۰۳ – ۰۱۳ نمابر: ۴۲۳۳۳۵۳۵ – ۰۱۳

نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره :لاهیجان- خیابان امام خمینی(ره)- پارک بعثت- جنب سالن اجتماعات شهرداری – دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند
– آخرین مهلت دریافت آثار ۲۶ مرداد ماه ۱۳۹۴ می باشد.
:

Share