با حضور در منزل استاد

عیادت سرپرست ارشاد رشت و جمعی از هنرمندان از استاد محمد رئیس زاده+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از استاد رئیس زاده پیشکسوت تئاتر عیادت کرد، محمد حسن پور را در این دیدار جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون همراهی می کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از استاد رئیس زاده پیشکسوت تئاتر عیادت کرد، محمد حسن پور را در این دیدار جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون همراهی می کردند.

محمد حسن پور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به همراه جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون به عیادت استاد رئیس زاده پیشکسوت تئاتر رفت. در این دیدار صمیمی از مقام والای پیشکسوتان عرصه های فرهنگی مخصوصا عرصه نمایش تجلیل شد.

در این جمع صمیمانه جمعی از بزرگان و پیشکسوتان این عرصه از جمله استاد نصر، استاد پورسیفی، استاد میرمعنوی، آقای بهزاد عشقی و خانم یاسمن عشقی و آقای فرمند نیز حضور داشتند و مجلس به یادآوری خاطرات ایشان و مروری بر آثار این پیشکسوت تئاتر گذشت.

در این دیدار محمد حسن پوراز پیشکسوت دیگر تئاتر گیلان استاد نوزاد یاد کرد و برای ایشان از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسالت نمود.

گفتنی است پیش از این فیلم مستند «رئیس بود» نوشته بهزاد عشقی و به کارگردانی یاسمن عشقی درباره استاد محمد رئیس زاده یکی از قدیمی ترین چهره های تئاتر گیلان ساخته شده است.

Share