اظهارات جالب رسول جماعتی:

عده ای از خدا بی خبر که جزو رقبای من بودند علیه من گزارش کذب برای شورای نگهبان ارسال کردند/برای پرونده سازان شفای عاجل آرزومندم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسول جماعتی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی آن زمان یا مرغ فروش بودند یا نباتی فروش یا کاسه فروش ، ادامه داد: رقیب آن زمان من که خود یکی از نیرو های امنیتی بودو در رد صلاحیت من نقش اساسی ایفاکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسول جماعتی با بیان اینکه هیات نظارات بر انتخابات استان و مرکزی و اعضای شورای نگهبان با هیچ کسی خصومت شخصی ندارند، اظهارکرد: ملاک رد و یا تایید شدن یک کاندیدا از نظر هیات نظارت بر انتخابات استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای محترم نگهبان ، قانون بوده و هست.

رسول-جماعتی-۲۳۵x235به نقل از کاسپین ,جماعتی با بیان اینکه رقبای انتخاباتی ام علیه اینجانب گزارشات غیرمستندی را برای ستاد انتخابات کشور هیات اجرایی و نظارت شهرستان و نظارت استان داده بودند، گفت: دلایلی که بنده را در دوره گذشته رد صلاحیت کردند به واقع به هیچ وجه درست نبود.

نماینده دوره ششم مردم شفت و فومن در مجلس افزود: این دلایل بر اساس بندهای ۱و۳و۵ عدم التزام عملی به اسلام، عدم وفاداری به قانون اساسی و ولی فقیه و سوءشهرت درمنطقه بوده که تماما کذب محض و از سوی بعضی ازخ دا بی خبران برای شورای محترم نگهبان ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه به من تهمت تحصن در مجلس، امضاء بر علیه رهبری و همچنن استعفا از نمایندگی را زدنند، تصریح کزد: شاهد این ماجرا ریاست دوره ی قبلی مجلس هفتم جناب حدادعادل وریس فعلی هستند که آنان نیز بصورت رسمی و مکتوب اعلام کرده اند که حقیر جزء آن افراد نبودم.

جماعتی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات استان بر اساس گزارشات واصله به آنان اقدام به تایید و یا رد صلاحیت کاندیدا می نمایند، افزود: کسانی که در دوره قبل از حوزه انتخاباتی شهرستان های شفت و فومن بر علیه من گزارشات دروغ و کذب و غیرواقعی و غیرمستند را برای شورای نگهبان ارسال کرده بودند عده ای از خدابی خبر و رقبای من بودند.که خواستن باحیله و نیرنگ مرا از رقابت دورکنند و در این کارهم موفق شدند اما بالای دست خدا دستی نیست وآنان را به خدا میسپارم و بس.

*رقیبایم در رد صلاحیتم نقش بسزایی داشتند و هنوز هم دارند

وی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی آن زمان یا مرغ فروش بودند یا نباتی فروش یا کاسه فروش ، ادامه داد: رقیب آن زمان من که خود یکی از نیرو های امنیتی بودو در رد صلاحیت من نقش اساسی ایفاکرد.

جماعتی با بیان اینکه در آن زمان شورای نگهبان بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر را رد صلاحیت کرده بودند، گفت: فرصت لازمه برای پیگیری و دفاعیاتم و تائید صلاحیتم در آن زمان ممکن نبود.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس ششم شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی بودند که در گذشته تایید صلاحیت شدند ولی در دوره بعد دوباره نتوانستند صلاحیت خود را بگیرند، تصریح کرد: کسانی مثل بنده که در دوره پنجم رد صلاحیت شدم توانستم در دوره ششم صلاحیت خود را بدست بیاورم.

جماعتی با اعلام نامزدی خود برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت:بنده در تاریخ ۹۴/۳/۲۵ با تقدیم استفعای خود به وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از قائم مقامی امورحقوقی و مجلس این وزارت خانه استفعا داده ام.

وی از پیگیری پرونده اش و تنظیم شکایت از کسانی که بر علیه وی گزارشات غیرقانونی، غیرمستند و مغرضانه ای را برای شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور ارسال کرده بودند در مراجع قضایی خبر داد و گفت: بنده سرباز کوچک نظام و رهبری و خادم مردم بوده و هستم.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس ششم خاطرنشان کرد: برای آنانی که به ناحق برای افراد پرونده سازی می کنند از خداوند بزرگ و یگانه هستی عالم شفای عاجل، معرفت و انسانیت مولای علی آرزومند و برای اعضای محترم نظارت استان سلامتی توام باصبر و متانت و بردباری مسئلت دارم.

Share