سوال مهم خبرنگار دیارمیرزا از دکتر برزیگر در مراسم تجلیل از خبرنگاران

صف طولانی آنژیوگرافی بیمارستان حشمت و واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در واکنش به سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص صف طولانی آنژیوگرافی بیمارستان حشمت رشت گفت:تلاشمان را می کنیم تا دستگاه های بروزتری خریداری نماییم و بزودی چند دستگاه ساخت آلمان خریداری خواهیم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد .
در این مراسم ابتدا دکتر فردین مهرابیان سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران تجسم امانت داری و گوش شنوای جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد:خرید و تهیه ۳۳ دستگاه دستگاه دیالیز در سطح استان ، راه اندازی ۵ پایگاه اورژانس و امداد ساحلی جدید ، بازسازی و تجهیز زنجیره سرما مورد نیاز بیمارستان ، تامین و توزیع ۴۳۶ قلم دارو به مبلغ ۷ میلیارد تومان و همچنین راه اندازی زیر ساخت مخابراتیو… از جمله اقدامات انجام شده است .
DSC_9767در ادامه مراسم دکتر برزیگر ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک روز خبرنگار در سخنان کوتاهی نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی درست را مهم دانست.

در این مراسم خبرنگار دیارمیرزا از دکتر برزیگر پرسید:«از آن جایی انجام آنژیوگرافی برای بیمارانی که دچار سکته قلبی شده اند بسیار حیاتی هست چرا اخیرا صف آنژیوگرافی بیمارستان حشمت طولانی شده تا جایی که بیماران به علت استرسی که دارند مجبور هرطورشده چندین میلیون تومان بیشتر هزینه کرده و به بخش خصوصی مراجعه کنند؟ باتوجه به درآمدزایی بالای بیمارستان حشمت چرا تاکنون دستگاه های آنژیوگرافی بیشتری خریداری نشده است؟»

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در پاسخ به این سوال گفت:سئوال بسیار خوبی پرسیده اید. در ابتدا باید اذعان کنم که حق مردم گیلان بیشتر از وضعیت فعلی است اما ما تلاشمان را می کنیم تا دستگاه های بروزتری خریداری نماییم و بزودی چند دستگاه ساخت آلمان خریداری خواهیم کرد.

Share