شورا قانع می شود؟

شهردار رشت به سئوالات اعضای شورا پاسخ داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه طرح سئوال از محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت عصر امروز در صحن علنی مجلس محلی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,جلسه طرح سئوال از محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت عصر امروز در صحن علنی مجلس محلی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

shora-raشهردار رشت درباره برخی تغییرات و جابه‌جایی‌ها پاسخ گفت و اظهار کرد: این تغییرات در راستای تمرکززدایی و براساس تخصص نیروها انجام شده است.

وی ارائه خدمات بهتر به شهروندان را از دیگر دلایل تغییرات در بدنه شهرداری رشت عنوان کرد.

اعضای شورا پس از اتمام پرسش‌ها و شنیدن پاسخ‌های شهردار، به شور و مشورت نشستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، سد معبر را یکی از معضلات این شهر عنوان کرد و خطاب به شهردار رشت، اظهار کرد: شهرداری رشت به منطقه‌بندی سد معبر تبدیل شده و در عوض دستفروشی چند برابر افزایش یافته است.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه کارگروه سد معبر فعالیت خود را با چند عضو مختلف آغاز کرد، افزود: آقای شهردار مدیر خدمات شهری را عزل و کسی را جایگزین کرد که توانمندی نداشت و هر روز شاهد افزایش نارضایتی در زمینه سد معبر هستیم.

وی با بیان اینکه آقای شهردار بازارچه‌های خصوصی ایجاد کرده و دستفروشان را به خیابان برده است، تصریح کرد: مشخص نیست در این بازارچه‌ها چه چیزی مستقر شده است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت تبیین کرد: شهردار رشت نخستین کاری که انجام داد تغییر مدیر خدمات شهری بود و قبل از آمدن وی همه می‌دانستند که این تغییر انجام می‌شود.

محمدعلی رفیعی‌نودهی با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ تغییر در شهرداری رشت انجام شد، گفت: از کجا بدانیم که این ۷۰۰ انتصاب شهردار رشت بر مبنای رانت‌ نبوده و یا رد پای برخی اعضای شورا در آن نبوده است.

وی، حذف ستاد معبر را بزرگ‌ترین معضلی دانست که توسط شهردار رشت در این شهر ایجاد شد.

این عضو شورا تصریح کرد: شهردار تنها رفتگران را جابه‌جا نکرد و از محلات بالای شهر به پایین شهر نبرد که این مسئله نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

Share