شعار هواداران احمدی نژاد: قهرمان هسته ای، ما به تو وابسته ایم !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعارسازی هواداران احمدی نژاد در استقبال از وی یکی از جالب ترین بخش های سفر رئیس جمهور سابق است به طوریکه در آخرین سفر احمدی نژاد به شهرکرد شاهد شعارهای جدید در استقبال از وی بودیم. بطوریکه صفحه اینستاگرام وی آورده است:محمود احمدی نژاد در میان استقبال مردم با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعارسازی هواداران احمدی نژاد در استقبال از وی یکی از جالب ترین بخش های سفر رئیس جمهور سابق است به طوریکه در آخرین سفر احمدی نژاد به شهرکرد شاهد شعارهای جدید در استقبال از وی بودیم.
بطوریکه صفحه اینستاگرام وی آورده است:محمود احمدی نژاد در میان استقبال مردم با شعارهایی چون احمدی خیلی مرده، قول داده برمی گرده ، قهرمان هسته ای، ما به تو وابسته ایم، بایست که ایستاده ایم ، اسطوره هسته ای، خوش آمدی خوش آمدی، احمدی بت شکن، بت بزرگو بشکن، یار علی در نهروان، سکوتو بشکن قهرمان، احمدی ستاره، ایران در انتظاره ، احمدی قهرمان، امید مستضعفان و … وارد شهرکرد شد.
وی پیش از ورود به شهر با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه ، به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد. احمدی نژاد پس از سخنرانی در چلیچه در گلزار شهدای شهر کیان هم حضور یافت و پس از قرائت فاتحه در جمع دوستداران انقلاب سخنرانی کرد.

astitled

Share