شعار تازه در مورد مذاکرات هسته ای+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه جوان ,به زودی شهروندانی که از زیر پل‌های شهر عبور می‌کنند با پوستر جدیدی مواجه خواهند شد که به مناسبت دوران پس از مذاکرات هسته‌ای طراحی شده است؛ این پوستر با شعار «یک ملت هستیم؛ چه در مذاکره، چه در مبارزه»‌ بر عرشه پل‌های شهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه جوان ,به زودی شهروندانی که از زیر پل‌های شهر عبور می‌کنند با پوستر جدیدی مواجه خواهند شد که به مناسبت دوران پس از مذاکرات هسته‌ای طراحی شده است؛ این پوستر با شعار «یک ملت هستیم؛ چه در مذاکره، چه در مبارزه»‌ بر عرشه پل‌های شهر نصب می‌شود.

 خانه طراحان انقلاب اسلامی در ادامه سلسله پوسترهای مناسبتی که منتشر می‌کند، بار دیگر پوستری را با موضوع مذاکرات هسته‌ای منتشر کرده است؛ در این پوستر شخصی که می‌تواند نماد مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران یا در مفهومی جامع‌تر نماد یک ایرانی باشد در حالی مشاهده می‌شود که یک طرف لباسش کتی مشکی رنگ با نماد پرچم جمهوری اسلامی بر سینه است و طرف دیگرش لباس نظامی و ارتشی.

این پوستر که با شعار «‌یک ملت هستیم؛ چه در مذاکره، چه در مبارزه» منتشر شده، چندمین پوستر و طرحی است که در طول دوره مذاکرات هسته‌ای توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و اکران می‌شود.
۱۵-۷-۲۸-۵۳۹۴۰یک-ملت-هستیم-پیش-نمایش

طراحان خانه طراحان انقلاب اسلامی، تقریباً برای هر مناسبت تاریخی و موضوعی، طرحی را منتشر می‌کنند که از میان آنها پای شماری برای نصب بر عرشه پل‌ها و ساختمان‌ها به سطح شهر می‌رسد. برای مثال خانه طراحان انقلاب اسلامی علاوه بر انتشار پوستر اخیر، در روزهای گذشته نیز اقدام به انتشار پوسترهایی به مناسبت سالروز وفات شیخ بهایی، سالروز شکست عملیات فروغ جاویدان منافقین، سالروز تخریب قبرستان بقیع ، قطعنامه ۵۹۸ و عید فطر کرده است.

حالا برای چندمین بار است که پوسترهای مرتبط با موضوع مذاکرات هسته‌ای این مرکز بر دیوارهای سطح شهر و عرشه پل‌های شهری نقش می‌بندد؛ این بار اما پوستر طراحی شده قرابت معناداری با اوضاع و احوال کنونی کشور دارد، جایی که خوش‌بینی و بدبینی نسبت به توافق شکل گرفته منجر به ایجاد دودستگی در فضای سیاسی و حتی اجتماعی کشور شده است اما پوستر اخیر جامعه و جمعیت موافق و مخالف را به یکپارچگی فرا می‌خواند.

Share