از گوشه کنار سیاست در گیلان

سند خرید تخته فرش سیصدمیلیون ریالی منتشر شد/آقای مدیرکل با لباس فرم دیده شد/پایان ۲ سال انتشار عکس‌های خصوصی عروس‌های رشت/پای زباله های گیلان به شعر هم کشیده شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

آقای مدیرکل با لباس فرم دیده شد

پیرو جلسه ستاد هماهنگی با مفاسد اقتصادی کشور، هیاتی متشکل از معاونین  ورزا ، نماینده ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاههای مرتبط ، پدیده شوم زمین خواری در استان گیلان را مورد بررسی قرار دادند.
نکته جالب این بازدید میدانی حضور قربانعلی محمدپور مدیرکل محیط زیست گیلان با لباس فرم محیط بانی بود.امیر عبدوس مدیرکل اسبق محیط زیست گیلان نیز همواره با لباس فرم حاضر می شد اما محمدرضا برجی مدیرکل پیشین محیط زیست کمتر با این لباس دیده شده بود.حالا بار دیگر با آمدن محمدپور به گیلان شاهد این هستیم که مدیرکل محیط زیست لباس فرم محیط بانی را به تن کرده است.


سند خرید تخته فرش سیصدمیلیون ریالی منتشر شد

گیلان آنلاین: به دنبال انتشار خبر « هدیه گران قیمت دانشگاه علوم پزشکی گیلان به وزیر بهداشت چه بود؟، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جوابیه ای ارسال نمود که بدین شرح است:بازگشت به مطلب مندرج در آن پایگاه در تاریخ ۱۳/ ۵/ ۹۴ تحت عنوان« هدیه گران قیمت دانشگاه علوم پزشکی گیلان به وزیر بهداشت چه بود؟» شایسته است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج تکذیبیه زیر، در همان صفحه جهت تنویر افکار عمومی، اقدام لازم بعمل آید.

بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هیچ هدیه ای از سوی این دانشگاه از محل اعتبارات دانشگاه برای هیچ مقام و مسئولی خریداری نشده است و مطلب مندرج در آن پایگاه شدیدا تکذیب می شود .

بدیهی است این دانشگاه پیگیری این موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح، حق قانونی خود می داند.

به گزارش گیلان آنلاین، این جوابیه در حالی منتشر شد که بنا بر اطلاع موثق در جریان سفر وزیر بهداشت به گیلان یک تخته فرش به ارزش تقریبی سیصدمیلیون ریال به وی اهدا شد.

در ذیل تصویر نامه مدیر خدمات دانشگاه خطاب به ریاست دانشگاه مبنی بر خرید یک تخته فرش به رسم هدیه در سفر مقام محترم وزارت به استان گیلان و همچنین تصویر فاکتور فروش یک تخته قالیچه طرح جمشیدیان تمام ابریشم به نام «دانشگاه علوم پزشکی گیلان» می آید.

پایان ۲ سال انتشار عکس‌های خصوصی عروس‌های رشت

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان: مدیر پروفایل شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۴۰ ساله مدیر آتلیه عکاسی و اهل و ساکن رشت بود، شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

به گزارش کاسپی نیوز، سرهنگ “محمدخانی” رئیس پلیس فتا گیلان در تشریح این خبر گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس، پروفایلی را در شبکه اجتماعی موبایلی با بیش از ۴ هزار نفر عضو شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار تصاویر عروسی زوج های جوان  می نمود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، مدیر پروفایل شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۴۰ ساله مدیر آتلیه عکاسی و اهل و ساکن رشت بود، شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

ایرج محمد خانی خاطر نشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود و اینکه از دو سال پیش با انگیزه کسب منفعت مالی در پوشش شبکه اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار تصاویر عروسی زوج های جوان می نموده، اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.


پای زباله های گیلان به شعر هم کشیده شد

«املش ما» رباعی طنزی از داود خانی لنگرودی در خصوص معضل زباله را منتشر کرده است.

زباله-های-گیلان-شعر-داود-خانی۱

Share