استاندار در در جریان افتتاح نمایشگاه خودرو و قطعاتی جانبی در رشت

سرمایه‌گذار احداث کارخانه خودروسازی در گیلان پیگیر تولید خودروهای هیبریدی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان از متقاضی احداث کارخانه خودروسازی در این استان خبر داد و بیان کرد: سرمایه‌گذار مذکور پیگیر تولید خودروهای هیبریدی در گیلان است و با توجه به شرایط به وجود آمده، پس از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای علاقه بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایشگاه خودرو و قطعات جانبی با حضور پنج شرکت خودروساز و شرکت‌های تولید قطعات یدکی خودرو در محل نمایشگاه دائمی گیلان افتتاح شد.

۴۹۵۴۰۷_PhotoAاستاندار گیلان در جریان افتتاح نمایشگاه خودرو و قطعاتی جانبی آن در محل نمایشگاه دائمی استان اظهار کرد: نمایشگاه مذکور محلی برای عرضه آخرین تولیدات خودرویی کشور است.

محمدعلی نجفی به فعالیت خوب شرکت‌های خودروساز داخلی و تولیدکنندگان قطعات جانبی خودرو اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان قطعات خودرو محصولات خود را در ۶۵ غرفه به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه پنج شرکت تولیدکننده و واردکننده خودرو محصولات خود را در نمایشگاه خودروی گیلان عرضه کردند، تصریح کرد: امروز شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا سه محصول جدید خود را در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشتند.

استاندار گیلان در ادامه از متقاضی احداث کارخانه خودروسازی در این استان خبر داد و بیان کرد: سرمایه‌گذار مذکور پیگیر تولید خودروهای هیبریدی در گیلان است و با توجه به شرایط به وجود آمده، پس از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای علاقه بیشتری پیدا کرده است.

نجفی به شرایط به وجود آمده پس از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای در ایجاد رقابت بین خودروسازان اشاره کرد و گفت: بنای دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

 نمایشگاه خودرو و قطعات جانبی آن از امروز تا ۹ مرداد ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.

شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، رایان دیزل، میتسوبیشی و شرکت منطقه آزاد تجاری انزلی وارد کننده خودروهای خارجی در نمایشگاه مذکور شرکت کردند.

/فارس

Share