نائب رئیس شورای شهر فومن

سد معبر و سگهای ولگرد مشکل اصلی عبور و مرور شهروندان فومنی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نائب رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه سد معبر بزرگترین معضلل این شهر است گفت:این پدیده گاهی دقیق مورد توجه قرار میگیرد و گاهی با وجود مشکلات رها می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نائب رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه سد معبر بزرگترین معضلل این شهر است گفت:این پدیده گاهی دقیق مورد توجه قرار میگیرد و گاهی با وجود مشکلات رها alizade-foomanمی شود.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن شاهین علیزاده نائب رئیس شورای شهر فومن عصر امروز در صد و دومین جلسه شورای این شهر گفت:مهمترین چیزی که امروز باعث سرو صداهای زیاد شهروندان است سد معبر توسط مغازه داران و کاسبان در مسیر پیاده روها و وجود انبوه سگهای ولگرد در خیابانها ,ترمیم نکردن آسفالت راه ها و کوچه ها است.
وی تاکید کرد؛مهمترین معضل خیابان سردار جنگل که چهره ی بدی از شهر نشان داده سد معبر است که این امر نشان از کوتاهی مسئولان امور دارد.
علیزاده تصریح کرد: ایستگاه مسافربری ها دیگر معضل اجتماعی در حمل و نقل شهری است.
نائب رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه امروز عدم کارایی برخی مدیران مشکلاتی را ایجاد می کند اظهار کرد؛برای مشکلات شهری تدابیر اندیشیده شود.
وی ترمیم اسفالت شهر را که به کندی پیش می رود از دغدغه شهروندان دانست و گفت:نبود اسفالت و چاله ها در مسیر کوچه ها به مردم اسیب می رساند.
علیزاده وضعیت روشنایی برق معابر شهر را خوب تلقی نمود و تاکید کرد :در برخی مناطق مثل بلوار علامه طباطبایی روشنایی معابر خاموش است.
شاهین علیزاده از ترمیم پارک شهر بیجار در خیابان فدائیان اسلام خبر داد و گفت: برای سرعت بخشی در دادن امکانات به خصوص ست ورزشی در این منطقه شهرداری سریعا” اقدام کند.
وی توزیع عادلانه خدمات را مهمترین عامل رعایت حق بیت المال شهروندان فهیم فومنی خواند و گفت: در مسیر خیابانها و معبرهای اصلی سطل زباله نصب شود.
نائب رئیس شورای شهر فومن مهمترین ضعف شوراهای این دوره را استفاده نکردن از بخش خصوصی دانست و تصریح کرد»برای زمین ۲۵۰۰ متری خیابان ایت الله کاشانی بسته سرمایه گذاری آماده و از آن برای در آمد زایی با همکاری بخش خصوصی استفاده کنیم.
علیزاده مهمترین دغدغه شورای شهر فومن را مبلغ پیشنهادی اداره آب و فاضلاب شهری در طرح توسعه شبکه آب طبق تبصره ۳ با مصوبه شورا خواند و گفت: در این طرح مبلغی در موقع ساخت و ساز علاوه بر حق انشعاب برای توسعه شبکه از شهروندان گرفته می شود و این طرح در شهرهای دیگر نیزاجرائی است ولی ما موافق مبلغ ارائه شده از این اداره نیستیم.
وی در پایان این هزینه را بالا دانست و گفت: شهروندان حاشیه نشینی داریم که این طرح به آنها فشار دارد می کند.

Share