روایت سقای بی ریا از تبرک خانم های هندو با شیشه اتومبیل احمدی نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین , نه تنها استقبال مردمی از سفرهای استانی رئیس دولت نهم که حتی استقبال برون مرزی از وی، از جمله مواردی بود که حامیان محمود احمدی​نژاد به عنوان سند محبوبیت وی از آن یاد می کردند.  حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا مشاور محمود احمدی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین , نه تنها استقبال مردمی از سفرهای استانی رئیس دولت نهم که حتی استقبال برون مرزی از وی، از جمله مواردی بود که حامیان محمود احمدی​نژاد به عنوان سند محبوبیت وی از آن یاد می کردند.

محمود+احمدی+نژاد+سفر+استانی حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا مشاور محمود احمدی نژاد در امور روحانیت در نیشابور گفته بود: آقای احمدی نژاد نقل می کرد که من در اولین سفری که به ازبکستان یا یکی از کشورهای آسیای میانه داشتم دیدم استقبال مردمی مثل سفرهای استانی است و مردم از یک ساعت قبل جمع شده و تکبیر می گویند.

سایت فرارو در گزارشی در ۲۸ تیرماه سال ۱۳۸۶، به نقل از روزنامه اعتماد نوشته بود: بی ریا با تاکید بر اینکه «ما چه عزتی از این بیشتر می خواستیم که احمدی نژاد قلب های مردم را متحول کرد» اضافه کرد؛ ایشان(احمدی نژاد) می گفت که در سفر شانگهای خانم های هندو آمدند و با دست مالیدن بر شیشه اتومبیل رئیس جمهور می خواستند خودشان را تبرک کنند.

وی در ادامه خطاب به حاضران گفت: به فضل و برکت رای هایی که شما دادید کشتی انقلاب به سرعت حرکت می کند. سقای بی ریا که منتقدان رئیس جمهوری را «کوردلان» می خواند، خاطرنشان کرد: آن کوردلانی که چشم معنا بین شان کور است و نمی توانند بشنوند که فرزند اسلام در سازمان ملل دعای فرج می خواند کور باشند.

Share