اولویت واگذاری باشگاه داماش با شورای شهر رشت است

رهنما مدعی شد:تمایل شورای شهر رشت به خرید داماش !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: اولویت واگذاری باشگاه داماش با شورای شهر رشت بوده و در این راستا قرار است بودجه‌ای درنظر بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ,مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: اولویت واگذاری باشگاه داماش با شورای شهر رشت بوده و در این راستا قرار است بودجه‌ای درنظر بگیرند.rahnamaG_2887 (1)

مسعود رهنما با اشاره به وضعیت داماش گیلان اظهار کرد: خریداران زیادی در این عرصه ورود کردند و به نظر می‌رسد تا هفته آینده وضعیت داماش مشخص شود.

وی ادامه داد: اولویت ما با شورای شهر رشت بوده و قرار است بودجه‌ای برای خرید باشگاه داماش در نظر بگیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان درباره خرید باشگاه داماش توسط «جواد شهبازی» خریدار قبلی ملوان، تصریح کرد: تاکنون وی اقدام اساسی صورت نداده و امروز آخرین فرصت او برای خرید داماش است.

وی به وضعیت باشگاه ملوان اشاره کرد و یادآور شد: ملوان در میان استقبال باشکوه هواداران فعالیت خود را با قلعه‌نویی سرمربی جدید آغاز کرده است.

رهنما در ادامه به ساخت‌های سوله‌سازی در زمین‌های ورزشی اشاره کرد و متذکر شد: باید از نهضت تلمبارسازی «سوله‌سازی» به شدت جلوگیری شود.

وی با تصریح بر اینکه از سالن‌های توپی قهرمانانی مانند نامجو بیرون نمی‌آید، خاطرنشان کرد: باید سالن‌های چندمنظوره ورزشی ساخته شود ضمن اینکه هزینه ایجاد این سالن‌ها کمتر از سوله است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اجرای طرح آمایش سرزمین برای ورزش استان را امری ضروری دانست و بر اجرای آن تاکید کرد.

 
Share