سرانجام پلیس گیلان واکنش نشان داد

ربوده شدن عضو شورا کذب است/بی هوشی,سرقت و مجروحیت تائید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا جعفری خیرخواه ظهر امروز در نشست انتظامی استان به شایعات ربوده شدن عضو شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا جعفری خیرخواه ظهر امروز در نشست انتظامی استان به شایعات ربوده شدن عضو شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا پاسخ گفت.

۱۳۹۳۰۳۲۴۰۰۰۸۷۴_PhotoAوی با بیان اینکه شایعه مذکور که کذب محض است، افزود: روز گذشته برخی رسانه‌های استانی اقدام به انتشار خبر ربوده شدن عضو شورای شهر صومعه‌سرا کردند که پلیس با تحقیقات و پیگیری این شایعه را رد می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه موضوع تنها سرقت از عضو شورا بود، تصریح کرد: برخی رسانه‌ها و سایت‌ها با شتاب‌زدگی شایعه مذکور را انتشار دادند که موجب برخی مشکلات و خدشه‌دار شدن امنیت روانی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید بی‌جهت به اینگونه شایعات دامن بزنند، خاطرنشان کرد: دامن زدن به چنین شایعاتی موجب بروز نگرانی در بین مردم می‌شود.

جعفری‌خیرخواه در تشریح سرقت از عضو شورای شهر صومعه‌سرا گفت: این عضو شورا سوار یک دستگاه خودروی پراید شده بود که پس از نوشیدن آب تعارفی توسط راننده بی‌هوش شد راننده و سرنشین خودرو ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه دو عابر بانک و گوشی همراه او را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه عضو شورا از ناحیه شکم و بازو به صورت سطحی مجروح شده بود، خاطرنشان کرد: حال عمومی این عضو شورا مساعد است.

این مسئول تحقیقات سرقت مذکور را در حال انجام دانست و یادآور شد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان از شهروندان این استان خواست تا از نوشیدن هرگونه مایعات، قبول خوراکی و خوشبوکننده‌ها از رانندگان و یا سرنشین‌های آنها خودداری کنند.

/فارس

Share