با اهدای لوح توسط آیت الله جنتی

رئیس شورای هماهنگی گیلان مدیر نمونه کشوری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان مدیر نمونه سال ۹۴ این شورا در کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان مدیر نمونه سال ۹۴ این شورا در کشور انتخاب شد.

۱۳۹۴۰۵۲۷۰۰۰۲۹۷_PhotoA به نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان مدیر نمونه سال ۱۳۹۴ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزیده و تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این همایش که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات دفتر مرکزی این شورا در تهران برگزار شده بود، گفت: شما کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر صورت و به طور جد باید در صحنه حضور آگاهانه، فعال و اثرگذار داشته باشید و در این راه با بصیرت‌افزایی مردم و جامعه را به وظیفه خود آشنا کنید تا مردم، خادم را از خائن تشخیص دهند.

آیت‌الله احمد جنتی با تجلیل از مدیران و کارکنان موفق و نمونه کشوری این شورا تصریح کرد: شناسایی، جذب، آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص از ضروریات اصلی امروز کشور ماست و باید مسئولان و مدیران ارشد کشور با شناسایی و جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی متعهد و توانمند به بازسازی و پیشرفت کشور و نظام کمک کنند.

گفتنی است اشجری توسط آیت‌الله جنتی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

در لوح تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری آمده است: حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای مجتبی اشجری، رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه و اثرگذار جناب‌عالی که موجب انتخابتان به عنوان «مدیر نمونه سال ۱۳۹۴ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» شده است، تشکر و قدردانی می‌کنم و امید است با استعانت از درگاه الهی در راه اعتلای اهداف عالی انقلاب اسلامی و رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

همچنین در مراسم مذکور «محمدحسین منسومی» از کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز به عنوان کارمند نمونه کشور انتخاب و تقدیر شد.

Share