با حکم مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان منصوب و معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«مهدی بلوک‌اصلی» رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«مهدی بلوک‌اصلی» رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان شد.

ShowPicture.aspxمراسم تودیع سلیمان کابینی مقدم رئیس سابق اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان و معارفه مهدی بلوک اصلی به عنوان رئیس جدید این اداره,با حضور معاون  ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان، اکبری، مشاور اجرایی مدیرکل و کارشناسان اداره استثنایی در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محمدرضاگلی از کابینی مقدم بعنوان چهره پژوهشی– علمی یاد نموده و از زحمات و تلاشهای ارزشمند تقدیر و از عملکرد ۲۲ ماهه ایشان در این اداره تشکر نمود.
   گلی هم چنین ضمن تبریک به بلوک اصلی به عنوان رئیس جدید، وی را از نیروهای فعال، کارآمد و آشنا به حوزه آموزش و پرورش استثنایی دانسته و امید توفیق روزافزون وی را در راه پیش رو از خداوند منان خواستار شد.
 در ادامه کابینی مقدم نیز از خدمت ۲۲ماهه خود به دانش آموزان استثنایی گفت و این زمان هرچند اندک را باقی الصالحات خود دانسته و از حمایتهای مدیرکل و کارشناسان اداره استثنایی و کلیه همکاران آموزشی مدارس استثنایی سپاسگزاری نمودند.
 وی تصریح نمود تعامل مؤثر با سازمان مرکزی ، همکاران اداره کل، رؤسای ادارات آموزش و پرورش، مدیران مدارس استثنایی استان و محور قرار دادن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را از رموز موفقیت در امر تعلیم و تربیت کودکان استثنایی دانستند.
بلوک اصلی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز ضمن تقدیر وتشکر از کابینی مقدم، توفیق مجدد خود را در خدمت گزاری به دانش آموزان با نیازهای ویژه لطف خداوند متعال دانسته و ارتقای نظام آموزشی، ایجاد روح زندگی برای والدین و از بین بردن دغدغه های آنها، ایجاد روابط انسانی صحیح و صراحت و صداقت در امور را سرلوحه برنامه های خود اعلام نمود.

گفتنی است در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهدی بلوک اصلی به سمت رئیس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان معرفی شد.

Share