اخبار امروز پلیس

دستگیری شرور سابقه دار در رشت/ سقوط مرگبار کارگر۳۸ ساله از ساختمان نیمه کاره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرور سابقه دار بعد چند روز فرار از دست پلیس، در شهرستان رشت استان گیلان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرور سابقه دار بعد چند روز فرار از دست پلیس، در شهرستان رشت استان گیلان دستگیر شد.
m1m
سرهنگ «سید رسول صمدی» رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در اجرای دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رشت مبنی بر دستگیری یک شرور سابقه دار، دستگیری این متهم در چرخه کار ماموران عملیاتی پلیس عمومی قرار گرفت.

سرهنگ صمدی با بیان اینکه این شرور سابقه دار چندی پیش به علت نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی تحت تعقیب قرار گرفته بود، افزود: متهم بعد چند روز فرار از دست پلیس، سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران عملیات ویژه در محله زرجوب رشت دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و راهی زندان شد.

سرهنگ صمدی در پایان از مردم شریف گیلان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه مراتب را سریعا با ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ اطلاع دهند.

سقوط مرگبار کارگر۳۸ ساله از ساختمان نیمه کاره

کارگر ۳۸ ساله بر اثر بی احتیاطی در حین کار از ساختمان نیمه کاره در رشت استان گیلان سقوط کرد و جان باخت.
سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان درتشریح این خبرگفت: کارگر ۳۸ ساله یک ساختمان نیمه کاره در بخش خمام این شهرستان در حین انجام کار از داربست احداث شده سقوط کرد.
سرهنگ شعبانی ادامه داد: پس از سقوط سر این کارگر به سنگ بلوک که در زیر داربست پخش بوده برخورد کرده و شدت برخورد به حدی بود که قبل از رسیدن تیم اورژانس به صحنه حادثه این کارگر جان خود را از دست می دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با ابراز تاسف از این حادثه ازکارفرمایان و کارگران ساختمان ها خواست قبل از انجام هر کاری اول ایمنی لازم را مهیا سپس نسبت به انجام کار اقدام نمایند.

Share