فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي خبر داد:

دستگیری اعضای شرکت هرمی نت ورک مارکتینگ در بندر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی گیلان، با شناسایی سرکرده باند کلاهبرداری شرکت هرمی «نت ورک مارکتینگ»، اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی گیلان، با شناسایی سرکرده باند کلاهبرداری شرکت هرمی «نت ورک مارکتینگ»، اعضای این شرکت هرمی را دستeshghi_1298گیر کردند.

درپی کسب اطلاعات مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی مجازی با عنوان «نت ورک مارکتینگ» در شهرستان بندرانزلی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسائی محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی شدند.در محل اقامت این گروه سی دی ها و کتابچه های آموزشی مربوط به عضوگیری در شرکت های هرمی کشف شد.

سرهنگ عشقی درادامه افزود : ضمن هماهنگی با مراجع قضایی تعداد ۹نفر از اعضای این شرکت کلاهبردار در یک  ویلای اجاره ای در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ عشقی در ادامه افزود:حق عضویت در این شرکت هرمی از ۵تا ۹میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در خاتمه اظهار داشت :عضویت در شرکت های هرمی از مصادیق فعالیت اقتصادی ناسالم است که نیروی جوان جامعه را از پیشرفت و شکوفایی در عرصه های سالم اقتصادی باز می دارد و زمینه مناسبی برای بروز جرائم اقتصادی می باشد. ایشان به جوانان توصیه نمودند از عضویت در این شرکت ها امتناع نموده و برای رشد اقتصادی به فعالیت های مولد بپردازند.

Share