نعیمی رز در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا

در راستای دفاع از حقوق مردم گیلان و آستارا هجمه‌های بسیار تندی علیه من صورت گرفت/ توسط برخی‌ها تهدید شده‌ام اما ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهم آمد تا همه چیز آشکار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی رز با بیان اینکه به دنبال اظهاراتم در همین موارد توسط برخی‌ها تهدید شده‌ام، افزود: تهدیدات این افراد عملی نمی‌شود اما در راستای دفاع از حقوق مردم گیلان و به تبع آن مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان آستارا هجمه‌های بسیار تندی علیه بنده از سوی این افراد سرازیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی رز در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک ۱+۵ اظهار کرد: تغییر متن این توافقنامه معقول نیست و هر دو طرف‌های مقابل باید در رد یا قبول آن نظر دهند.

safar-naeimiوی با قدردانی از تلاش‌های تیم دیپلماسی هسته‌ای ایران اسلامی با طرف‌های مقابل افزود: تمام مطالب در متن این توافقنامه ذکر شده و دو ماه فرصت داریم تا درباره رد یا تصویب آن نظر دهیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از تایید این توافقنامه تمام موارد آن از هر دو طرف قابل اجرا خواهد بود، تصریح کرد: در صورت تصویب این توافقنامه ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی نیازمند جشن و پایکوبی نخواهد بود زیرا به حق مسلم خود رسیده و جای جشن ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تصریح بر اینکه طرف‌های مقابل به دلیل توافق با ایران اسلامی باید جشن بگیرند، خاطرنشان کرد: آنها باید شادمان باشند زیرا می‌توانند با ایران بزرگ و ملتی هوشیار و بیدار و ولایتمدار ارتباط داشته باشند زیرا ایران اسلامی دارای ملتی سلحشور و با افتخار در جهان است.

وی در ادامه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث حفظ انفال عمومی و بیت‌المال اشاره کرد و گفت: پیگیری قاطعانه در حفظ انفال عمومی امری ضروری است.

نعیمی اضافه کرد: سال‌های گذشته اتفاق‌هایی در منطقه حیران آستارا افتاده که با قدرت و صلابت پیگیر آن خواهم بود.

وی با بیان اینکه برخی‌ها با حمایت مسئولان وقت و بدون مجوز اقدام به ساخت‌وساز و دیگر اقدام‌های غیرقانونی در منطقه حیران آستارا کرده‌اند، افزود: معاون اول رئیس جمهور و مسئولان عالی قوه قضائیه پیگیر این تخلفات خواهند بود و تا احقاق حقوق مردم بیدار و قدردان شهرستان آستارا ذره‌ای از حقوق آنها کوتاه نخواهم آمد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی از این متخلفان در ویلاهای خود در روستای حیران آستارا استخر احداث کرده‌اند، اظهار کرد: آنها به گونه‌ای چشمه‌ها را ساماندهی کرده‌اند که آب فراوان در استخر شخصی آنان پُر شود در صورتی که دیگر مردم از کمبود آب به شدت رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه به دنبال اظهاراتم در همین موارد توسط برخی‌ها تهدید شده‌ام، افزود: تهدیدات این افراد عملی نمی‌شود اما در راستای دفاع از حقوق مردم گیلان و به تبع آن مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان آستارا هجمه‌های بسیار تندی علیه بنده از سوی این افراد سرازیر شد.

نعیمی ادبیات و نوع گفتمان مردم گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا را انسان‌دوستانه و بر مبنای اسلام و ادب ذکر کرد و متذکر شد: با تمام قدرت و با صلابت پیگیر حقوق مردم این شهرستان خواهم بود و ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهم آمد تا همه چیز برای مردم شفاف و آشکار شود.

/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share