از گوشه کنار سیاست گیلان

خاطره جالب امام جمعه ادیب/انتصاب مدیرکل جدید پزشکی قانونی گیلان/آرزوی هنرمند معلول گیلانی برای دیدار با رهبر انقلاب/بازدید نامحسوس مسئولان قضایی از حیران

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

خاطره جالب امام جمعه ادیب

IMG_4851به گزارش دیارمیرزا امام جمعه فرهنگ دوست و ادیب اسالم در نخستین نشست «کتاب خوان» در ظهر امروز در رشت برگزار شد داستان جالبی برای حضار تعریف کرد که برای دقایقی خنده را بر لبان آنها نشاند.
حجت الاسلام جدایی گفت:شبی در خواب حضرت عزرائیل را دیدم که کاملا سفید پوشیده بود.به خودم گفتم بالاخره زمان مرگ من هم رسیده است و بگونه ای به خودم قوت قلب دادم.از سوی دیگر همسر بنده نیز چادر سفید بر سر گذاشته و مشغول نماز شب بود و با همان حالت و در هنگامی که من همچنان در حال خواب دیدن بودم به سراغ من آمد و مرا تکان داد. به محض اینکه چشمانم باز شد اولین جمله ای که گفتم این بود:السلام علیک یا عزرائیل !

انتصاب مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان گیلان

گیلان آنلاین:مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان گیلان منصوب شد. دکتر مهدی قربانی ثمین به سمت مدیرکلی پزشکی قانونی گیلان منصوب و جایگزین دکتر آیتی شد.
مهدی قربانی سابقه مدیرکلی پزشکی قانونی در استان های سمنان و گلستان را در کارنامه دارد.
همچنین آیتی به سمت مدیرکلی طرح و برنامه ریزی سازمان پزشکی قانونی کشور منصوب شد. جلسه تودیع و معارفه در هفته جاری برگزار می گردد.

آرزوی هنرمند معلول تالشی برای دیدار با رهبر انقلاب

فروزنده در گفتگو با کاسپین با اشاره به اینکه باید بی منت همچون خداوند متعال همدیگر را دوست داشته باشیم و همه چیز را از خدا بخواهم نه از بنده خدا، اظهار کرد: بزرگتر بودن مسئولیت خطیری دارد اکثر مشکلات خود را از مسئولان طلب می کنیم و یک پدر دوست دارد فرزندان خود را درست تربیت کند ایران بیش از ۷۰ میلیون جمعیت داریم و با افکار مختلف و مهار آن کار سختی است و مسئولیت خطیری است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جای مسئولان بودن خیلی سخت است تا نباید هم شرمنده خدا و هم شرمنده خلق خدا باشیم و قاضی کار سختی دارد.

این هنرمند با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری را در خواب دیدم، افزود: دوست دارم مقام معظم رهبری را ملاقات کنم اما تاکنون موفق نشده ام من اگر از خداوند بخواهم حتما خود آقا هم می خواهد من را ملاقات کند.

۰۰۰۱
بازدید نامحسوس مسئولان قضایی از حیران

رییس کل دادگستری گیلان با حضور درگردنه حیران و مزارع شهرستان ماسال از تغییر کاربری ها و زمین خواری ها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ماسال, این بازدید با حضور سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان و  آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان همراه بود که از تخفات صورت گرفته و وضعیت فعلی بازدید شد.

شایان ذکر است این تیم به درخواست یکی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از مزارع و تغییر کاربری های شهرستان ماسال نیز بازدید به عمل آورد.

به گزارش دیارمیرزا طی چند وقت اخیر افشای ماجرای زمین خواری در گردنه حیران به تیتر یک رسانه های کشوری تبدیل شده است.

۲۹۰۴۳۸۴-۴۴۵۶۶۹۲

Share