جعفرزاده با انتقاد از ترکیب کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام

حضور موافقان و مخالفان توافق در کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام متوازن باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به اینکه به جای کاندیدا شدن افراد در این کمیسیون گروهها سهم بندی می کنند تصریح کرد: این در حالی است که باید برای موافقان مذاکرات نیز جایگاهی در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به اینکه به جای کاندیدا شدن افراد در این کمیسیون گروهها سهم بندی می کنند تصریح کرد: این در حالی است که باید برای موافقان مذاکرات نیز جایگاهی در نظر گرفته شود.
عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شودغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با انتقاد از ترکیب کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام گفت: در روند بررسی گزارش توافق در مجلس بنا شد کمیسیونی متشکل از ۱۵ نفر برای بررسی توافق تشکیل شود اما متاسفانه در روند تایید ۱۵ نفرمکانیسم خاصی تعیین شده و گروههای مختلف سیاسی سهم خواهی می کنند .

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: نکته ای که در این میان مورد غفلت واقع شد این است که موافقین مذاکرات هسته ای که به تبعیت ازفرامین رهبری موافق بودند، سهمی در این کمیسیون ویژه ندارند در این شرایط چه بررسی قرار است از جانب مخالفان مذاکرات و توافق صورت گیرد در حالی که آنها  ذاتا مخالف با توافق هستند.

وی با اشاره به اینکه به جای کاندیدا شدن افراد در این کمیسیون گروهها سهم بندی می کنند، تصریح کرد: این در حالی است که باید برای موافقان مذاکرات نیز جایگاهی در نظر گرفته شود افرادی که از ابتدا تیم مذاکره کننده را حمایت کردند کجای کار هستند؟ باید ناظر باشیم تا مخالفان دوباره مخالفت خودرا استمرار دهند؟نظر مخالفان که از ابتدا مشخص بود.نظر آنها به چه درد ما می خورد؟

این نماینده مجلس گفت: اصرار دارم موافقین هم باید سهمی داشته باشند تا بتوانند در مقابل افراطی گری بایستند و از زحمات آقای ظریف،تیم مذاکره کننده و دولت دفاع کنند تا به این ترتیب امید ایجاد شده میان مردم تقویت شود نه اینکه بذر نا امیدی میان مردم پاشیده شود.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: همانگونه که رییس جمهور نیز گفته است اینگونه نبوده است که ۱۰ بر صفر برده باشیم بلکه به عناون مثال ۵ بر ۲ برده ایم و ذات مذاکره همین است اما معدل نمره به نفع ماست.

وی گفت: در رفتارهایمان بنا به وصیت امام راحل برای اینکه بدانیم درست بوده یا نه باید بازخوردهای رژیم صهیونیستی را ببینیم اگر در جایی از کار ما خوشحال شد بدانیم کارمان دارای اشکال بوده است و اگر در جایی ناراحت شد بدانیم کارمان درست بوده است.

جعفرزاده ادامه داد: الان در بحث توافق همه می دانیم رژیم صهیونیستی قهر کرده، افسرده شده و رسانه هایش به شدت بر علیه توافق و ۵ کشور غربی موضع گرفته اند  یکی از سران رژیم صهیونیستی استعفا داده است علت این مخالفت های بسیار برای  چیست؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس گفت: وقتی در مورد توافق هسته ی غربی ها و رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و به اعضای ۱+ ۵ انتقاد می کنند قطعا کار ما درست بوده است.اگر رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی می کرد توافق دچار اشکال بود اما در حال حاضربا مخالفت این رژیم باید برای ما چراغی روشن شده باشد که نحوه عملکرد ما در توافق هسته ای مثبت بوده است.

/خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
Share