حجت الاسلام جدائی خواستار توجه بیشتر مسئولان به جاده اسالم به خلخال شد:

جاده زیبا و شگفت‌انگیز اسالم به خلخال،مدال افتخار,نگین سبز و نور چشم اسالم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جدایی در ادامه به موضوع آسفالت جاده اسالم به خلخال اشاره کرد و یادآور شد: جاده اسالم به خلخال از جاده‌هایی بسیار پر تردد مردم مؤمن و انقلابی اسالم بوده و یکی از آرزوهای مردم کشورمان عبور از این جاده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه اسالم با اشاره به اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند که هرگاه مؤمنی به سوی نماز جمعه حرکت کند، خداوند دلهره‌های روز قیامت را برای او کاهش داده و به سوی بهشت راهنمایی‌اش می‌کند.

jodaeitaxwبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از تالش ,امام جمعه اسالم با اشاره به سالروز اولین خطبه های نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی در تهران در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ گفت:حضرت امام خمینی(ره) می فرماید نماز جمعه سنگر است و این سنگر ها را پر کنید و در سخن دیگری می فرمایند نماز جمعه که نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است باید هر چه با شکوه تر و پر محتواتر اقامه شود.

جدایی در ادامه خطبه دوم به واقعه ۸ شوال تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع(ع) توسط گروه گمراه وهابیت در سال ۱۳۴۴ (ه.ق) اشاره کرده و این روز را تسلیت عرض نمودند.
خطیب جمعه اسالم به ۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم سیاست‌های نظام و اولویت‌های نخست اداره‌ها و مسئولان، تسهیل امور و مشکلات کار آفرینان باشد. کار آفرینی، از با ارزش ترین کار هاست و کار آفرینان، زندگی سازان جامعه ما هستند و باید مورد احترام باشند.

وی به مناسبت سالروز رحلت آیت‌الله مشکینی تصریح کرد: روحیه لطیف و پاک آیت‌الله مشکینی ستودنی بود و در زهد و مهذّب بودن ایشان کسی تردیدی ندارد و دیدن او ما را به یاد بهشت می‌انداخت.

جدایی در ادامه به موضوع آسفالت جاده اسالم به خلخال اشاره کرد و یادآور شد: جاده اسالم به خلخال از جاده‌هایی بسیار پر تردد مردم مؤمن و انقلابی اسالم بوده و یکی از آرزوهای مردم کشورمان عبور از این جاده است.

وی افزود: مسافران خارجی به دلیل زیبایی‌های شگفت‌انگیز و مناظر رویایی اطراف این جاده، از این منطقه زیاد عبور می‌کنند بنابراین لازم است برای جذب توریسم و حفظ آبروی اسالم و نیز استفاده اقتصادی فراوان، روی جاده اسالم به خلخال سرمایه‌گذاری شود.
جدائی جاده اسالم به خلخال، را مدال افتخار , نگین سبز و نور چشم اسالم دانست و با بیان اینکه وظیفه دولت سرمایه‌گذاری روی جاده مذکور است، خاطرنشان کرد: اگر برای جاده چالوس یک‌هزار میلیارد تومان بودجه تخصیص داده می‌شود چرا نباید برای جاده اسالم به خلخال اعتباری در نظر گرفته شود.مگر جاده اسالم به خلخال چه چیزی کم دارد؟
امام جمعه اسالم در ادامه گفت:شروع آسفالت جاده اسالم به خلخال را به فال نیک می گیریم و از همه مسئولین تقدیر و تشکر می کنم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم متذکر شد: فقر و بیکاری در منطقه ما بیداد می‌کند و اگر مسئولان صدها ساعت برای رفع بیکاری و فقر جلسه داشته باشند اما کاری نکنند، بی‌نتیجه است.

ednulcnr

Share