با پیروزی بر سایپا البرز

تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی قهرمان رقابت های والیبال ساحلی کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، تیم والیبال ساحلی سازمان منطقه آزاد انزلی با پیروزی بر سایپا البرز قهرمان رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، تیم والیبال ساحلی سازمان منطقه آزاد انزلی با پیروزی بر سایپا البرز قهرمان رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور شد.

۱۱در مراسم اختتامیه این مسابقات مهندس رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی این سازمان در حوزه ورزش، توسعه فضاها و زیر ساخت های ورزشی در منطقه برای رشد استعداد های فراوان ورزشکاران استان و منطقه است که ساخت مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران در راستای همین ایده و فکر صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان برای توسعه ورزش قهرمانی تصریح کرد: با لحاظ نمودن قوانین و مقررات مناطق آزاد و محدودیت های پیش رو به دنبال توسعه ورزش قهرمانی با استفاده از ظرفیت های منطقه هستیم و برنامه های مفید و موثری از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و شورای ورزش سازمان در راستای تحقق این مهم طراحی شده است که میزبانی از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی و والیبال و هندبال ساحلی قهرمانی کشور در این راستا می باشد.

مسروردر پایان خدمت به جوانان و ورزشکاران را بسیار ضروری ارزیابی کرد و افزود: برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی به ویژه در حوزه ورزشهای ساحلی و آبی به میزبانی منطقه آزاد انزلی از دیگر سیاستهای سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور توسعه فعالیت های ورزشی در حوزه بین المللی است.

در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور حدود ۶۰ والیبالیست ساحلی در قالب ۲۴ تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند و در هشت گروه تیمی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت با برگزاری ۴۴ بازی به ترتیب تیم های سازمان منطقه آزاد انزلی، سایپا البرز، خزر اسپورت و سفیر قم مقام های اول تا چهارم مسابقات را کسب کردند.

این مسابقات از سوی فدراسیون والیبال کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی و با حمایت این سازمان، به منظور حمایت از ورزشهای ساحلی کشور، ایجاد انگیزه در نسل جوان منطقه برای حضور در ورزشهای قهرمانی و توسعه توریسم ورزشی در سطح منطقه و استان برگزار به مدت سه روز از دوازدهم لغایت چهاردهم مرداد ماه جاری در مجموعه ورزشهای ساحلی مرحوم سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی، برگزار شد.

Share