از گوشه کنار سیاست در گیلان

توجیه جالب عضو شورا در واکنش به انتقاد رسانه ها/قطعی شدن تغییر یک بخشدار/جایگزین رمضانپور مشخص شد/انتقاد شدید قهرمان انزلیچی از شمشیر سامورائی دو لبه علیه بوکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

قطعی شدن تغییر یک بخشدار

تغییر بخشدار یکی بزرگترین بخش های استان گیلان قطعی شده است.باتوجه به برخی حواشی پیرامونی پیش آمده پیرامون رفتار این بخشدار ,فرماندار شهرستان تصمیم به تغییر او گرفته البته هنوز جانشین وی به طور قطعی تعیین نشده است.

توجیه جالب عضو شورا در واکنش به انتقاد رسانه ها

pishgarفرانک پیشگر با اعلام مخالفت نسبت به قطع درختان برای راه اندازی خط ویژه اتوبوس رشت در واکنش به انتقاد رسانه های استان گیلان از وی که چرا در خصوص قطع درختان در اجرای پروژه شهید رجایی از وی صدایی برنخواسته , توجیه جالبی به کار برده است:رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در گفتگو با «رشت پرس»گفته:« حدود یک ماه پیش بنده مخالفت خود را در صحن علنی شورا و رسانه ای کردن آن اعلام داشته ام متاسفانه اعضای شورا و مدیران استانی بدون در نظر گرفتن مخالفت شخص بنده و عدم همراهی با من در افتتاح و کلنگ زنی این پروژه که به سرعت نیز انجام گرفت شرکت نمودند.

بنده به اجرای پروژه شهید رجایی با توجه به شرایط منطقه ای و بار ترافیکی سنگین در محدوده اجرای پروژه اعتقاد داشته و دارم . ضمن اینکه اجرای عملیات قطع درختان پروژه شهید رجایی زمانی عملیاتی شد که پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و ابعاد مختلف زیست محیطی در آن مورد بررسی جامع قرار گرفته بود ، در حالی که پروژه BRT رشت در خیابان امام در اولین اقدام خود به قطع درختان روی آورده که خود جای بسی تامل دارد.»

به گزارش دیارمیرزا با توجه به اظهارات فرانک پیشگر اینگونه به ذهن می رسد که اساسا ایشان با قطع درختان مخالف نیست بلکه با تقدم و تاخر زمان قطع درختان مخالف است ! به زبان ساده تر با توجه به اظهارات خانم پیشگر یعنی اگر در پروژه خط ویژه اتوبوس همانند پروژه شهید رجایی شاهد پیشرفت فیزیکی چند درصدی بودیم و سپس شهرداری رشت اقدام به قطع درختان می نمود اساسا دیگر هیچ مشکلی وجود نداشت!

جایگزین رمضانپور مشخص شد

پایگاه خبری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان نوشته است: اولین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان بعد از ماه مبارک رمضان ، عصر روز یکشنبه هفته جاری برگزار شد.
در بخشی از این جلسه انتخابات هیات رییسه شورا برگزار شد که در آن دکتر مرادی از انجمن اسلامی جامعه پزشکان ریاست دوره ۳ ماهه ،حجت الاسلام محمد رضا یوسفی از مجمع روحانیون مبارز نایب رئیس،فرشاد  شریفی از دانش آموختگان بعنوان دبیر بمدت یکسال انتخاب شدند.
گفتنی است پیش از این ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان بر عهده احمد رمضانپور نرگسی بود.

انتقاد شدید قهرمان انزلیچی از شمشیر سامورائی دو لبه علیه بوکس

۳۰۱انزلی کلاب نوشت: مدتهاست که بوکس انزلی حواشی متعددی را در بر دارد از ماندن ورزشکاران پشت درب سالن تمرین تا تغییرات در هیات موفق بوکس انزلی، کمال مسافری پیشکسوت ارزنده ملی و شهرمان انزلی با ارسال نامه ای به سایت انزلی کلاب خواستار رسیدگی به شرایط بحرانی بوکس انزلی شدند.

در بخشی از این نامه آمده است:در سال۱۳۸۷ تغییراتی در هیئت بوکس انزلی صورت پذیرفت و جناب آقای کاظم منصوری و یک هیئت کاربلد روی کار آمدند که با همت و تلاش شبانه روزی آنان بوکس انزلی دوباره سر و سامانی بخود گرفت و ماحصل آن این شد که در سال ۱۳۹۳ بوکسورهای انزلی در رده نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور صاحب مدال های رنگارنگ طلا و نقره شدند و در بزرگسالان بندرانزلی صاحب یک نماینده در تیم ملی بوکس ایران شدیم و سینا بلانش مربی تیم ملی جوانان ایران شد.
بوکس بندرانزلی با روی کار آمدن آقای منصوری جانی تازه گرفته بود که با خبر شدیم جناب آقای صفر جعفرزاد مرد شماره یک ورزش شهرستان بندرانزلی و رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان خواستار استعفای آقای کاظم منصوری از هیات بوکس شهرستان انزلی شدند!!!

اقدامی که باعث تاسف و تاثر است که پاسخش را تنها شخص جعفر زاد میتواند بدهد که چرا و به چه دلیل دست به این اقدام غیر منطقی زده اند؟!! پس از این اتفاق رابزنی های ما نیز آغاز گردید، جلساتی با صفر جعفرزاد رئبس ورزش و جوانان انزلی، آفای مسعود راهنما مدیرکل ورزش وجوانان استان، آفای حسن خسته بند نماینده مردم انزلی، نماینده ولی فقیه در شهرستان و بسیاری از روسا و مدیران ارگان های مختلف که متاسفانه ترتیب اثری صورت نپذیرفت و  نتیجه ای حاصل نشد.

باید به اطلاع مردم شریف و قهرمان انزلی برسانیم که در پس این رویداد تلخ آقای جعفر زاد عاقبت اندیشی کرده اند البته برای خودشان و نه برای ورزش انزلی و بوکس پر افتخار انزلی، باید از جناب آقای صفر جعفرزاد پرسید که شما در دوران زندگی تان در کدام رشته ورزشی فعالیت داشته اید؟ آیا شما یک مدال برنز کشوری که نه حتی استانی در کارنامه ورزشی تان دارید؟ آیا شما در تمام عمرتان یک مقاله درباره ورزش نوشته اید؟ آیا واقعا با ورزش بوکس آشنایی دارید؟ آیا شما در دوران ریاست خود به یک رشته ورزشی در ورزشی ترین شهر ایران (بندرانزلی) خدمتی هم کرده اید که قابل ارائه باشد؟ آیا شما اصلا عکسی با لباس ورزشی دارید که بتوان دریافت با ورزش و ورزشکار بیگانه نیستید؟
دوست بسیار عزیز من جناب آقای صفر جعفرزاد، شما با این جابجایی در بوکس بندر انزلی، که زمانی فنداسیون و ستون فقرات این رشته ورزشی در کشورمان محسوب می شد را به سادگی به ورطه ی نابودی کشاندید!!!
آقای جعفر زاد با اعمال شما بوکس در بندرانزلی را به دو قسمت تقسیم شده است که یک طرف آن را که افراد کاربلد و با دانش، تحت نظر مربیان کاربلد و با بوکسورهای فنی تشکیل می دهند را بدون جا و مکان رها کردید و سرپرست جدید هیئت بوکس انزلی بنا به دلایلی که برای خودش داشت درب سالن بوکس را به روی جامعه بوکس انزلی ببندد، هر چند که در شهر قهرمان پرور انزلی مرام و مسلک پهلوانی و ورزشکاری نخواهد مرد و اجالتا استاد مازبار فرید خمامی در سالن کاراته به خانواده بوکس انزلی جایی داده است.
اما در نیمه دیگر ماجرا یک عده همراه سرپرست جدید هیئت در تکاپو هستند و نمیتوان در ترور و نابودی بوکس بندرانزلی نقش پررنگ جناب اقای مسعود رهنما را هم نادیده گرفت که بر علیه بوکس بندرانرلی شمشیر دو لبه سامورائی را از رو بسته اند …
جناب آقای مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان استان با کمال احترام باید به عرض جنابعالی برسانم، اینجانب کمال مسافری از پیشکسوتان بوکس پر افتخار بندرانزلی و مربی فعلی این رشته ورزشی در بندرانزلی روز سه شنبه در (ملاقات عمومی!!!) خدمت شما رسیدم، خودم را معرفی کردم بعد دلایلی را در خصوص این جابجایی نا بخردانه به نمایندگی از خانواده بزرگ بوکس بندر انزلی خدمتتان ارائه کردم و از شما خواستم تا نگذارید این تصمیم خیانت بار در حق بوکس انزلی صورت پذیرد.

شما نیز قولی به بنده دادید و سپس سوال جالبی مطرح کردید که جوابش خودتان را شوکه کرد. پرسیدید که شما مربی هستید؟ مربی باید المپیکی داشته باشد! و وقتی دریافتید که من مربی چهار نفر المپیکی هستم خیلی تعجب کردید و از شما ببشتر من تعجب کردم که (سلطانی از احوالات مملکتش این چنین بی خبر است).
عکاس را صدا کردید با هم عکسی به یادگار گرفتیم و سپردید تا در سایت درج گردد و سپس فرمودید که فردا در خانه  بوکس بندرانزلی راس ساعت ۴ بعد از ظهر جلسه داریم.

جلسه ای که با سه ساعت تاخیر با تشریف فرمائی شما حدود ساعت ۷ شب آغاز گردید و کاش حداقل ترافیک را بهانه سه ساعت تاخیر خود میکردید تا بی اهمیت تلقی کردن وقت ۴۰ نفر از اساتید و مدال آورانی که داخل و  خارج از این مرز و بوم مشت زده اند تا برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند و موفق به کسب مدال شده اند آن هم توسط متولی ورزش استان این چنین اظهر من الشمس نشود.

سه ساعت انتظار برای دو ساعت صحبت های بی نتیجه !!!  نشستی که در نهایت تنها مشمول بی توجهی شما به خواست ۴۰ نفر از اساتید بوکس انزلی در باب ابقای آقای منصوری منتهی گردید و با وجود قولی که دادید در کمتر از  ۲۴ ساعت حذف ایشان را عملی کردید.
جناب آقای مسعود رهنما، انزلی مهد بوکس ایران بود و  بعد از ۳ دهه دوباره داشتیم برای تکرار تاریخ قد علم می کردیم ولی اعمال شما بسان سطل آب یخی بود که بر سر بوکس انزلی خالی کردید که فکر نمی کنم تا زمانیکه حضرتعالی و صفر جعفرزاد در راس امور ورزش شهرستان و استان گیلان هستید بوکس انزلی بتواند جانی تازه بگیرد.

Share