استاندار گیلان:

توان نظامی کشورمان پشتوانه ی اقتدار تیم مذاکره کننده ی هسته ای بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از روابط‌عمومی استانداری گیلان،استاندار گیلان در بازدید از توانمندی های نظامی ناوگان شمال که با حضور فرمانده ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد گفت : توانمندی های عالی نیروهای مسلح، پشتوانه ی اقتدار تیم مذاکره کننده ی هسته ای در وین بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از روابط‌عمومی استانداری گیلان،استاندار گیلان در بازدید از توانمندی های نظامی ناوگان شمال که با حضور فرمانده ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد گفت : توانمندی های عالی نیروهای مسلح، پشتوانه ی اقتدار تیم مذاکره کننده ی هسته ای در وین بود.

دکتر نجفی با قدردانی از تدابیر فرمانده ی کل ارتش و تلاش های خالصانه فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی بواسطه ی حمایت های ارزشمند و بی نظیر رهبر معظم انقلاب از صلابت و اقتدار روز افزون و پیشرفت مداوم و مستمر برخوردار است گفت : حضور نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد و اقیانوس ها موجب برخورداری صلح و ثبات در منطقه و امنیت راههای دریای و کشتیرانی است.
دکتر نجفی خاطر نشان کرد : حضور مقتدرانه ی نیروی دریایی در دریای صلح و دوستی نیز موجب حفظ آرامش و امنیت برای همگان است.

دکتر نجفی به پیروزی سرداران جبهه ی دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : توانمندی های عالی نیروهای مسلح پشتوانه ی اقتدار و صلابت تیم مذاکره کننده ی هسته ای بود.

فرمانده ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با اشاره به گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش های کشورهای ساحلی خزر در روسیه در ماه گذشته گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید دارد که خزر دریای صلح و دوستی است و امنیت این دریا فقط با همکاری کشورهای منطقه برقرار می شود.
امیر دریادار سیاری گفت : در این گردهمایی پیش نویس توافقنامه ای برای همکاری در زمینه های مختلف درخصوص برقراری امنیت خزر نوشته شده است تا در نشست سران کشورها بررسی گردد.
گفتنی است : در پایان این نشست فرمانده ی نیروی دریایی ارتش با اهدای لوح تقدیر و نمادی از ناوشکن دماوند از استاندار گیلان به پاس حمایت های وی از نیروی دریایی قدردانی کرد.

Share