از گوشه و کنار سیاست در گیلان

تصاویر خودکشی نافرجام یک دختر در رشت/حواشی تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری و شورای شهر رشت/کف کردن آب رودخانه گوهر رود پس از بارندگی/ کدام نماینده خواستار تعیین وضعیت دانشجویان ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان شد؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

حواشی تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری و شورای شهر رشت

اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت و رئیس شورای شهرستان رشت که در مراسم تجلیل از خبرنگاران حضور پیدا کرده بود اظهارات جالبی درمورد خبرنگاران مطرح کرد.حاجی پور در این مراسم گفت:در صحن علنی شورا کارمندان شورا اجازه حضور ندارند اما خبرنگاران اجازه حضور دارند و این موضوع می طلبد که آنها امانت دار خوبی باشند.متاسفانه برخی دوستان کم لطفی می کنند و به جای پرداختن به اصل ماجرا به حواشی می پردازند.
در ادامه این مراسم یکی از خبرنگاران جوان حاضر در مراسم به بخشی از مشکلات اشاره کرد که این مساله سبب احساساتی شدن حاجی پور شد.این جوان از دوران دانش آموزی اش و تیزهوش بودن خود سخن گفت و افزود:امروز به دلیل بیکاری و عدم وجود شغل قلیان سرا باز کرده ام و از این طریق امرار معاش می کنم.
حاجی پور که پس از سخنان این جوان احساساتی شده بود گفت:باید فکر چاره ای برای خبرنگاران کنیم تا زندگی آنها تامین شود و حتی سهمیه ای از استخدام شورا به خبرنگاران اختصاص یابد.
حاجی پور در ادامه دوران حضور خود در سیاست را تمام شده دانست و گفت:دیگر در انتخابات شرکت نخواهم کرد و باید راه برای حضور جوانان در عرصه باز شود.

گفتنی است در حالیکه مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شورای شهر و شهرداری رشت به خوبی پیش می رفت متاسفانه در حسن ختام برنامه و اهدای لوح تقدیر و هدایا شاهد بی برنامگی و عدم هماهنگی بودیم بطوریکه این مسئله دلخوری بسیاری از خبرنگاران را در پی داشت.

کف کردن آب رودخانه گوهر رود پس از بارندگی
سید علیرضا قمی یکی از مخاطابان دیارمیرزا متن زیر را به همراه چند تصویر برای ما ایمیل کرده ات:سطح آب رود خانه گوهر رود در کنار بیمارستان توتونکاران به طرز عجیبی کف کرده و این کف باعث شده تعداد اندکی از موجوداتی که در این رودخانه زندگی می کنند(لاک پشت) به علت کمبود اکسیژن به سطح آب و روی سنگ ها پناه آورده اند.این کف ها دقیقا در کنار بیمارستان توتونکاران تواید شده و جالب اینجاست که رختشور خانه بیمارستان دقیقا چسبیده به این رودخانه قرار دارد.

کدام نماینده رشت خواستار تعیین وضعیت دانشجویان ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان شد؟

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای به رئیس جمهور، خواستار رسیدگی به وضعیت دانشجویان ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان شدند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای خطاب به رئیس جمهوری خواستار رسیدگی به وضعیت دانشجویان ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان شدند. متن نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

احتراما با توجه به مراجعات مکرر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ورودی های ۹۳ به نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش نسبت به اخذ تعهد دبیری از دانشجویان ورودی ۹۳ تا این تاریخ اقدامی به عمل نیاورده است و از این جهت موجب دلسردی و نگرانی این عزیزان گردیده است.

خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به اخذ تعهد دبیری از دانشجیوان مذکور اقدام لازم مبذول گردد.

به گزارش خانه ملت، محمد باقری بنابی نماینده بناب، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت، مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل، غلامرضا نوری نماینده بستان آباد، محمدرضا تابش نماینده اردکان، محمد دامادی نماینده ساری، حسین نیازآذری نماینده بابل، محمدحسن آصفری نماینده اراک، ارسلان فتحی پور نماینده کلیبر، محمدعلی مددی نماینده میانه، محمد علیپور نماینده ماکو، احمد شوهانی نماینده ایوان و سیدمحمد حسین میرمحمدی نماینده گلپایگان از جمله امضا کنندگان این نامه بودند.

خودکشی نافرجام یک دختر در رشت + تصاویر

به گزارش «دیارباران»، لحظاتی پیش خودکشی یک دختر در رشت با وساطت پلیس نافرجام ماند.

این دختر که قصد خودکشی و سقوط از پل روگذر جانبازان را داشت از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

Share