رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خبر داد:

تصادف و مرگ کودک دو ساله به علت غفلت پدر و مادر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سهل انگاری و غفلت پدر و مادر، موجب مرگ فرزند دو ساله آنها در یک تصادف در محور رشت به انزلی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سهل انگاری و غفلت پدر و مادر، موجب مرگ فرزند دو ساله آنها در یک تصادف در محور رشت به انزلی شد.rasteghar

سرهنگ مهیار رستگار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته، در محور رشت به انزلی در مقابل یکی از رستوران های این جاده، خانواده ای که قصد ورود به رستوران را داشتند، به دلیل سهل انگاری ، فرزندشان را از دست دادند.

وی افزود: تنها یک لحظه غفلت در نگهداری کودک دو ساله و رها شدن او از دست مادر، موجب برخورد این کودک با سواری پراید شد که در اثر این حادثه، کودک مصدوم بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد اما به دلیل سن کم و شدت صدمات وارده، این کودک دو ساله جانش را از دست داد.

سرهنگ رستگار ادامه داد: به دلیل تاریکی جاده و رهاشدن ناگهانی کودک، نمی توان نقش و تقصیر قابل توجهی را برای سواری پراید در وقوع این حادثه در نظر گرفت بلکه علت اصلی مرگ این کودک، تنها سهل انگاری والدین او می باشد.

وی عدم احساس مسوولیت را دلیل چنین اتفاقات ناگواری دانست و افزود: وقوع چنین حوادثی، ضربات مهلکی را بر پیکره خانواده وارد می کند و والدین باید در هنگام تردد در معابر عمومی و خیابان ها با دقت و وسواس بیشتری مراقب کودکان خود باشند و هرگز آن ها را به حال خود رها نکنند.

/ایرنا

Share