تجمع دوباره جمعی از معلمان حق التدریس و پیش دبستانی مقابل مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران حق التدریس، برای دومین روز متوالی در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. به نقل از خانه ملت، جمعی از مربیان پیش دبستانی و معلمان و آموزشیاران حق التدریس در اعتراض به بی توجهی دولت به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران حق التدریس، برای دومین روز متوالی در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به majles3511_thum نقل از خانه ملت، جمعی از مربیان پیش دبستانی و معلمان و آموزشیاران حق التدریس در اعتراض به بی توجهی دولت به استخدام بدون برگزاری آزمون صبح امروز (دوشنبه، ۱۹مرداد) مقابل مجلس تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع کنندگان وزارت آموزش و پرورش باید بدون برگزاری آزمون و با اولویت نسبت به استخدام مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران حق التدریس که مدت ۵ سال و بیشتر سابقه کار دارند، اقدام کند.

این تجمع کنندگان با بیان اینکه پیش از این استخدام از سوی دولت با شرط برگزاری آزمون مورد موافقت واقع شده است خواستار اجرای طرح رسیدگی به وضعیت مربیان حق التدریس، آموزشیاران و مربیان پیش دبستانی شدند.

روز گذشته نیز این عده مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند./

Share