تجمع اقلیت چند نفره در اعتراض به سفر فابیوس به تهران+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عده‌ای در اعتراض به حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در فرودگاه مهرآباد تهران تجمع کردند. به نقل از ایلنا، همزمان با ورود فابیوس به ایران جمعی در اعتراض به حضور فابیوس وزیر امورخارجه در فرودگاه تجمع کردند. پیش از سفر فابیوس نیز برخی با طرح پرونده خون‌های آلوده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عده‌ای در اعتراض به حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در فرودگاه مهرآباد تهران تجمع کردند.

به نقل از ایلنا، همزمان با ورود فابیوس به ایران جمعی در اعتراض به حضور فابیوس وزیر امورخارجه در فرودگاه تجمع کردند.

پیش از سفر فابیوس نیز برخی با طرح پرونده خون‌های آلوده مخالفت خود را با این سفر اعلام کرده بودند.

برخی معتقدند که طرح چنین مباحثی در این شرایط بیش از هر چیز جنبه سیاسی دارد چراکه تا امروز واکنشی از سوی این عده در خصوص این پرونده صورت نگرفته بود.

تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن مضامینی همچون « نه می بخشیم، نه فراموش می‌کنیم»، «سلطان ایدز خوش نیامدی»، «فابیوس، مزدور آمریکایی»، «فابیوس، عذرخواهی کن»، «ورود قصاب ایرانیان ممنوع»، « بعد از ۳۰ سال کدام جنایت است؟ تسخیر جاسوس خانه یا انتقال ایدز»، «تحریمیم، اما نه برای خون‌های آلوده به ایدز» و «فرانسه و آمریکا، سروته تحریم‌ها» نوشته شده بود.

دقایقی پیش لوران فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد ایران شد.

گفتنی است؛ سفر وزیر امورخارجه فرانسه به ایران یک روزه خواهد بود و او در این سفر علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان با جمعی از مسئولان کشور نیز دیدار خواهد کرد.

Share