آیت الله قربانی در مراسم یادبود آیت الله سید یونس عرفانی

تالش وطن دوم من است/خوبی‌ها و رفاقت مرحوم عرفانی فراموش‌شدنی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله قربانی در مراسم یادبود آیت الله سید یونس عرفانی در مسجد جامع تالش با بیان اینکه تالش وطن دوم من است ، اظهار کرد : آن چیزی که مرا تا اینجا کشاند تا در مراسم این عالم حضور یابم رفاقت دینرینه ما بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خوبی‌ها و رفاقت مرحوم عرفانی فراموش‌شدنی نیست.

۲۴ وی گفت : ۳۳ بعد از رحلت عالم جلیل القدر آیت الله عرفانی این حضور گسترده مردم نشان دهنده اوج دلسپردگی به ولایت و روحانیت است

آیت الله قربانی در مراسم یادبود آیت الله سید یونس عرفانی در مسجد جامع تالش با بیان اینکه تالش وطن دوم من است ، اظهار کرد : آن چیزی که مرا تا اینجا کشاند تا در مراسم این عالم حضور یابم رفاقت دینرینه ما بود.

وی با بیان اینکه معمولا انسان ها به همنشین شان شناخته می شود ، افزود: معاشرت و همنشینی تاثیر زیادی روی اخلاق انسان دارد.

وی افزود : دوست خوب نعمت الهی هست و بر گردن انسان حق دارد و باید در تمامی مراحل زندگی قدر دان همراهی و هم دلی هایمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : امامان جمعه در هر شهرستان پدران معنوی آن دیار هستند و اصلی ترین برنامه شان ترویج دین است.

وی با اشاره به مشکلات و سختی های زندگی گفت: دوست خوب در همه مراحل مختلف سعی می کند به انسان خدمت نماید.

وی با بیان اینکه مزد با خدا بودن و زندگی کردن، احترام مردم است گفت: کسانی که مطیع فرمان خدا و پیغمبر باشند در روز قیامت با شهدا و ائمه محشور می شوند.

امام جمعه رشت در بخشی از سخنان خود گفت : هنوز کسانی هستند که درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند ولی من به آنها تذکر می دهم عملیات مرصاد و رشادت های ملت برای دفاع از امام و آرمان های بلند نظام را به خاطر بیاورند.

گفتنی است سید یونس عرفانی، از روحانیونی است که در سال ۱۳۱۳ در روستای شیرآباد شهرستان تالش بدنیا آمد و پس از طی مدارج علمی در عرصه سیاست در سمت‌های عضو مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، رئیس کمیته منطقه ۸ انقلاب اسلامی، نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تالش فعالیت داشته‌است.

Share