مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت:

بیش از ۴۰ درصد آتش سوزی ها به علت اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آیین برگزاری افتتاح ایستگاه ۱۱ آتش نشانی، مدیر عامل این سازمان به علت اصلی آتش سوزیها اشاره کرد و افزود: علت بالغ بر بیش از ۴۰ درصد آتش سوزی ها اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آیین برگزاری افتتاح ایستگاه ۱۱ آتش نشانی رشت، مدیر عامل این سازمان به علت اصلی آتش سوزیها اشاره کرد و افزود: علت بالغ بر بیش از ۴۰ درصد آتش سوزی ها اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده که با توجه به وجود کلید های آر سی دی و بسیاری از تجهیزات جدید انتظار میرود شهروندان دقت بیشتری نسبت به بروز رسانی و بازدید دوره ای از تجهیزات برق منازل خود نمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت به آتش سوزی رخ داده شده در هفته گذشته واقع در خیابان بیستون و نجات جان ۱۵ تن از شهروندان از تل دود و آتش توسط آتش نشانان شهر باران اشاره کرد و افزود: پس از پایان یافتن عملیات امداد و نجات ۴ تن از آتش نشانان شهر باران بواسطه فشار کاری، گرمای شدید هوا و همچنین تنگی نفس بدلیل اختصاص ماسک تنفسی خود به شهروندان راهی بیمارستان شدند که خوشبختانه هم اکنون حالشان مطلوب است.

علی مقصودی با بیان تسلیت به خانواده بزرگ آتش نشانان بواسطه جان باختن آتش نشان شهید برکت جوذری در عملیات اطفای حریق هتل هرمز در بندر عباس افزود: ضمن سپاس از آتش نشانان شهر باران باید تاکید کرد اگر فداکاری و از خود گذشتگی آتش نشان شهر باران نبود، قطع به یقین می بایست شاهد تلفات جانی در حادثه آتش سوزی خیابان بیستون می بودیم که به حول قوه الهی خطر در چند قدمی ما به خیر گذشت.

مقصودی در پایان گفت: امیدواریم تمامی آتش نشانان در تمام لحظات زندگی، سلامت و به دور از هر گونه آسیبی به خدمات ارزنده خود ادامه دهند.

Share