جعفرزاده :نمایندگان به لاریجانی افتخار می کنند

به دنبال تخریب لاریجانی هستند تا در انتخابات بعدی نیروهای بیشتری وارد مجلس کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده با بیان اینکه این افراد به دنبال تخریب چهره لاریجانی هستند، اظهار داشت: آنها به دنبال تخریب رییس مجلس هستند تا بتوانند در انتخابات بعدی نیروهای بیشتری را وارد مجلس کرده و در آرامش کشور اخلال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره اتفاقات جلسه علنی و توهین به رییس مجلس افزود: این رفتار برای تاثیرگذاری بر انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی است و یک طیف تمامیت خواه در حال برنامه ریزی برای تصاحب کرسی های مجلس شورای اسلامی است.۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۳۸۴۲_jafarzade-865

وی با بیان اینکه این افراد به دنبال تخریب چهره لاریجانی هستند، اظهار داشت: آنها به دنبال تخریب رییس مجلس هستند تا بتوانند در انتخابات بعدی نیروهای بیشتری را وارد مجلس کرده و در آرامش کشور اخلال کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات افزود: لاریجانی شخصیتی فرهیخته و فرهنگی و یکی از یاران امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و هست و نمایندگان مجلس به وجود وی افتخار می کنند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از برخی « توهین ها» گلایه کرده و گفت: یکی گفته بود لاریجای نمی گذارد مسائل هسته ای مطرح شود چون هاشمی و روحانی لاریجانی را رئیس مجلس کردند آیا این صحبت توهین به نمایندگان نیست؟ حالا ممکن است شما رای نداده باشید اما چه دلیلی دارد که این حرف ها گفته شود. یا گفته اند«سگ مشایی و احمدی نژاد بر لاریجانی شرف دارد ». من که اشهد خود را گفته ام چطور می شود سگ بر مسلمانی شرف داشته باشد این روش اظهارنظرها درست نیست.

/ایرنا

Share