بهره برداری از سامانه تور مجازی ۳۶۰ درجه در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سامانه تور مجازی ۳۶۰ درجه در منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت. این سامانه یک نمایشگاه مجازی دائمی برای معرفی و اطلاع رسانی جاذبه ها، فرصتها و توانمندیهای گردشگری منطقه آزاد انزلی است که با این سامانه کاربران می توانند بدون حضور فیزیکی و از طریق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سامانه تور مجازی ۳۶۰ درجه در منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت. این سامانه یک نمایشگاه مجازی دائمی برای معرفی و اطلاع رسانی جاذبه ها، فرصتها و توانمندیهای گردشگری منطقه آزاد انزلی است که با این سامانه کاربران می توانند بدون حضور فیزیکی و از طریق اینترنت از امکانات و خدمات مورد نظر به صورت کاملاً سه بعدی باتمام جزییات،  همراه با محیطی زنده و گرافیکی کاملا زیبا بازدید نمایند.

۱۰۱بنابر این گزارش، با توجه به مزایا، امکانات، جاذبه ها، فرصتها و توانمندیهای موجود در منطقه آزاد انزلی و وجوه تمایز آشکار و منحصر به فرد در شرایط محیطی و منطقه ای بهمراه ارائه خدمات در حوزه های مختلف توسعه ای، لزوم بهره مندی از ابزارها و روشهای پیشرفته و نوین اطلاع رسانی با امکان خدماتدهی به علاقمندان در اقصی نقاط جهان، حائز اهمیت ارزیابی می شود.

این سازمان در نظر دارد با نمایش توانمندیها و جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی، به صورت عکس ۳۶۰ درجه، با استفاده از امکانات و تکنولوژیهای روز دنیا و با تکیه بر متخصصین و عکاسان حرفه ای، سامانه ای را در دسترس مخاطبین قرار دهد تا از هر نقطه از جهان در فضای مورد نظر به صورت مجازی در سطح منطقه سیر نمایند و با فرصتها و توانمندیها و جاذبه های گردشگری آن آشنا شوند.

ساحل منطقه آزاد انزلی و امکانات و تأسیسات خدمات رسانی به گردشگران در محدوده فاز تجارت و گردشگری، مجتمع های تجاری و اداری، جاذبه های گردشگری واقع در جغرافیای منطقه، تالاب بین المللی انزلی و پارک ملی بوجاق، محدوده بندرگاهی و اسکله، شهرکهای صنعتی منطقه آزاد انزلی، پایانه های حمل و نقل و ترانزیت کالا واقع در جغرافیای منطقه آزاد انزلی از بخش های مختلف این تور مجازی است.

گفتنی است تکنولوژی تور مجازی از جمله قوی ترین، سریع ترین و به روزترین ابزارهای نوین اطلاع رسانی در معرفی جاذبه ها و توانمندیهای اماکن هدف قلمداد می شود که می تواند در هر لحظه و با بهترین کیفیت، مقصد و هدف را در هر نقطه از جهان به صورت مجازی در شبکه جهانی اینترنت مورد نمایش قرار دهد.

علاقمندان جهت استفاده از سامانه تور مجازی منطقه آزاد انزلی می توان به سایت www.anzalifz.ir مراجعه نمایند.

Share