رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران

برای سرمایه گذاری باید فضای روانی مثبتی وجود داشته باشد/زیرساخت مهمترین عامل در موفقیت مناطق آزاد است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور بر رفع گام های زائد درون سازمانی تاکید کرد و گفت: فضای روانی برای سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران در ایجاد این فضای مثبت نقش مهمی برعهده دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان گیلان توسط سازمان منطقه آزاد انزلی عصر امروز برگزار شد.

photo_2015-08-10_20-17-26به گزارش خبرنگار دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی , خبرنگاری را از مشاغل سخت و پرمخاطره دانست و با اشاره به وظیفه سنگین خبرنگاران گفت:از تمام تلاش های شما در پوشش اخبار مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد انزلی قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه کمبود زیرساخت در منطقه آزاد انزلی کاملا مشهود است اظهار کرد:در تلاش هستیم کمبودها را در تمامی ابعاد جبران کنیم .

مسرور با بیان اینکه امکانات فعلی منطقه آزاد با گذشته کاملا قابل مقایسه است یادآور شد:در زنجیره سازمانی ما شبیه به دوندگان دوی چهارصد متر تیمی هستیم بنابراین تلاش داریم بگونه ای عمل کنیم که چوب را با سرعت بیشتری به نفرات بعدی برسانیم.

زیرساخت مهمترین عامل در موفقیت مناطق آزاد است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی «زیرساخت»را موثرترین عامل در موفقیت مناطق آزاد در سرتاسر دنیا دانست و گفت:اگر یک منطقه آزاد زیرساخت مناسبی نداشته باشد به عنوان یک منطقه ی آزاد موفق شناخته نخواهد شد.

مسرور ادامه داد:طی دو سال گذشته تلاش کردیم با سرعت بیشتری پروژه های عمرانی نظیر مجتمع بندری کاسپین , ساختمان اداری , مرکز همایش ها و تقاطع غیرهمسطح را به سرانجام برسانیم.

وی به بازدید رئیس منطقه آزاد «جبل علی» از منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و با یادآوری تولید ۲۰ درصد از ناخالص داخلی امارات توسط «منطقه آزاد جبل علی» گفت:بر تکمیل زیرساخت های منطقه آزاد انزلی تاکید داریم.

مسرور مجتمع بندری کاسپین را بزرگترین مجتمع بندری دریای خزر دانست و با اشاره به قابل رقابت بودن این بندر با بنادر باکو و «ترکمن باشی» گفت:پس از رفع تحریم ها باید آمادگی جذب سرمایه گذار را داشته باشیم.

 برای سرمایه گذاری باید فضای روانی مثبتی وجود داشته باشد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر رفع گام های زائد درون سازمانی تاکید کرد و گفت: فضای روانی برای سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران در ایجاد این فضای مثبت نقش مهمی برعهده دارند.

وی ادامه داد:اگر فضای روانی برای سرمایه گذاری وجود نداشته باشد هرچه در بهبود قوانین درون سازمانی تلاش کنیم باز هم نمی توانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم

مسرور به رقابت استان ها برای جذب سرمایه اشاره کرد و گفت:بباید داشته های خود را معرفی کنیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بخش دیگری از اظهارات خود به بخشی از فعالیت های این سازمان خود در حوزه گردشگری از جمله افتتاح مرکز تفریحات دریایی اشاره کرد و یادآور شد:این مرکز طی مدت ۷ ماه طراحی و به بهره برداری رسیده است و صرفا بخشی از اقدامات سازمان بوده و طی ماه های آینده پروژه های دیگری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه استان گیلان به مرکزی برای برگزاری همایش و نمایشگاه ها نیاز مبرم دارد تصریح کرد:از همین رو احداث مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار گرفت.

مسرور تمام برنامه های انجام شده در منطقه آزاد انزلی را بر اساس مطالعات دانست و گفت:به این نکته رسیده ایم که باید نقاط ضعف را برطرف نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در مراسم با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

Share