در مراسم تجلیل از خبرنگاران املش عنوان شد

باید ظرفیت تحمل نقد در ما وجود داشته باشد اما نباید با آبروی کسی بازی کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفری لازمه رشد و بالندگی و توسعه ایران اسلامی را تفکر دینی و انقلابی در کنار آزادی بیان و قلم دانست و افزود : نقد در بسیاری موضوعات می تواند بسیاری از شکست ها را به پیروزی تبدیل کن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری شهرستان املش برگزار شد.

تشبشقهgoogle.comبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از املش, حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان املش ضمن تشریح جایگاه عظیم کار خبری در کشور شغل خبرنگاری را شغل انبیاء دانست و افزود : یکی از وظایف انبیاء الهی پیام رسانی از طرف خدواند به مردم بوده است و به نوعی خبرنگاران نیز پیام رسان دستاورد های انقلاب اسلامی می باشند.

ویی در ادامه  به تثایرگذاری قلم خبرنگاران در میان آحاد جامعه اشاره کرد و افزود : خبرنگار نباید به دروغ خبری را انتشار دهد.
مهدی جعفری فرماندار املش نیز در این مراسم خبرنگاران را پلی روشن و هوشیار بین مردم و مسئولین دانست و گفت : کار خبری و رسانه ای یک کار تخصصی و حرفه ای است و این عمل حرفه ای در کنار یک فرهنگ غنی نقش گرفته می‌شود پس باید از این نقش تاثیر گذر فرهنگی در کشور به مهمی یاد کرد.

جعفری لازمه رشد و بالندگی و توسعه ایران اسلامی را تفکر دینی و انقلابی در کنار آزادی بیان و قلم دانست و افزود : نقد در بسیاری موضوعات می تواند بسیاری از شکست ها را به پیروزی تبدیل کند حتی اگر حرفی مخالف ما گفته شود باید ظرفیت تحمل آن در ما وجود داشته باشد،البته نباید تهمت زده شود و با آبروی کسی بازی کرد ولی اگر مدیری از ظرفیت های موجود در سازمان خود برای توسعه خدمات استفاده نکردب اید این اشکالات در رسانه عنوان گردد.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از طرف فرماندار، شهرداری املش ،شهرداری رانکوه وصنعت و معدن از خبرنگار شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

Share