فرمانده انتظامي «لاهيجان خبرداد

باند ۴ نفره سارقان به عنف در «لاهیجان» متلاشی شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان از متلاشی شدن باند ۴ نفره سارقان به عنف در این شهرستان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان از متلاشی شدن باند ۴ نفره سارقان به عنف در این شهرستان خبر داد.
ghasemiسرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی «لاهیجان» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو با توسل به زور و تهدید چاقو در شهرستان لنگرود با توجه به حساسیت موضوع و اعلام قرارگاه مبارزه با سرقت استان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان لاهیجان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از اقدامات نامحسوس پلیسی و سرنخ های موجود مخفیگاه سارقان زورگیر را در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان شناسایی کردند افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی سارقان را که دو مرد ۲۷ ساله و یک زن و شوهر ۳۴ و ۲۷ ساله بودند،دستگیر کردند.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان مقداری از اموال سرقتی از قبیل کپسول گاز، چراغ خودرو، چند دستگاه گوشی تلفن همراه، کیف زنانه و… افزود: متهمان در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت خودرو در شهرستان های لاهیجان و لنگرود به زور تهدید و چاقو، یک فقره سرقت موتور سیکلت و دو فقره سرقت منزل در خشکبیجار رشت و چمخاله لنگرود اعتراف کردند .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از بازسازی صحنه های سرقت و تکمیل پرونده با قرار وثیقه به میزان یک میلیارد تومان روانه زندان شدند افزود: تحقیقات از متهمان جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

جاعل فراری، در «بندرانزلی» دستگیر شد

۲۱۱۲۲۱۲۱۲۱۲۱سرهنگ «هرمز عشقی»فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه جعل و کلاهبرداری در این شهرستان،کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت گزارشات مردمی اطمینان حاصل نموده و این متهم ۶۴ ساله را دستگیر کردند.
‌سرهنگ عشقی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم ۶ جلد مدارک هویتی و کارت های شناسایی جعلی و مهر جعلی یکی از نهادهای دولتی کشف شد، بیان داشت: متهم دستگیر شده به جرم ۱۷ فقره جعل و کلاهبرداری زندانی بوده که بعد از اخذ مرخصی از فروردین ماه سالجاری از زندان متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست،از اعتماد به افراد سودجو که با دادن وعده های کاذب و فریب اذهان قصد کلاهبرداری دارند، بپرهیزند.

Share