افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر گیلان در هفته دولت

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر فومن+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرآبادی در بازدید از مسکن مهر فومن گفت:مسکن مهر از مهرماه به صورت مرحله ای تحویل متقاضیان داده می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرآبادی در بازدید از مسکن مهر فومن گفت:مسکن مهر از مهرماه به صورت مرحله ای تحویل متقاضیان داده  می شود.

photo_2015-08-13_19-15-11به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۵ پرونده مسکن مهر در کشور بسته می شود گفت: در کل کشور ۲ میلیون ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر داریم و تا امروز کار ساخت ۱ میلیون ۷۰۰ هزار واحد به پایان رسیده است و طبق برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی عملیات ساخت مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ به اتمام می رسد .
وی اظهار کرد:در هفته دولت ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر مورد بهره برداری قرار می گیرند و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر بعد از تامین خدمات افتتاح می شوند.
مهر آبادی امیدوار شد:  با هماهنگی دستگاههای ذیربط تا پایان سال ۹۵ پرونده مسکن مهر در کشور بسته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در گیلان ۷۸ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده است گفت: ۴۱ هزار واحد افتتاح شده است .

وی از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر گیلان در هفته دولت خبر داد و گفت: مابقی ۲۶ هزار واحد مسکن مهر گیلان تا پایان شهریور سال ۹۵ تکمیل می شوند.

گفتنی است در این بازدید ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت و شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان حضور داشتند.

Share