امام جمعه اسالم

امکانات ورزشی, تفریحی و هنری برای دختران اسالم تقریباً صفر است/ متاسفانه خائنین و غارت گران افراد عادی و معمولی نیستند/کار امام جمعه این نیست که فقط نماز بخواند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جدائی به برخی مشکلات زنان اشاره کرد و گفت:امکانات ورزشی, تفریحی و هنری برای دختران اسالم تقریباً صفر است و امکانات تحقیقی ، علمی و مطالعاتی هم محدود است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جدائی امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:اخلاق یکی از عناصر مهم شخصیت انسان و تجلی ذات و درون انسان است.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از اسالم ,امام جمعه اسالم در ادامه به چند نمونه از سیره اخلاقی حضرت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت:آن حضرت هرگز در سخن گفتن با کسی درشتی نکرد.و هرگز سخن کسی را پیش از فراغ قطع نمی کرد.
jodaeiiqttjjbحجت الاسلام جدائی ساده زیستی و گوشه گیری از دنیا،را  برجسته ترین صفات امام رضا(ع) دانست و افزود:آن حضرت با خدمت کارانش در کنار یک سفره غذا می خورد و فرقی میان غلام و اشراف و اقوام نمی گذاشت.

وی ضمن تبریک تولد حضرت معصومه (ع) و روز دختر گفت:حضرت معصومه(س) بانوئی بودند که عالی ترین درجات معنوی و روحی را طی کرد و به بالاترین کمالات انسانی رسید.
وی ادامه داد:دختران ما سرمایه های عظیمی هستند که اگر نظام و انقلاب برای شان سرمایه گذاری می کرد الان بسیاری از مشکلات نظام بدست همین قشر پر انرژی و پرتوان ، مرتفع شده بود.
حجت الاسلام جدائی با بیان اینکه دختران ما امروز مظلوم مانده اند تصریح کرد:دختران سرمایه گران قیمتی هستند که باید قدرشان دانسته شود.
وی در ادامه به برخی مشکلات زنان اشاره کرد و گفت:امکانات ورزشی, تفریحی و هنری برای دختران اسالم تقریباً صفر است و امکانات تحقیقی ، علمی و مطالعاتی هم محدود است.
امام جمعه اسالم  با اشاره به تلاش دشمنان در جهت به انحراف کشیدن دختران ایرانی ,گفت:دشمنان از طریق این قشر عزیز ، می خواهند اندلس دومی را ایجاد کنند و همه مسلمانان را به فساد و تباهی بکشند.به همین خاطر دختران عزیز ، مومن و فهمیده ما باید هوشیار باشند و دین و ایمان شان را حفظ کنند.زهرا پسند زندگی کنند و بدانند که امام زمان (عج) آن ها را می بیند.
وی در ادامه به بحث جامعیت دین اشاره کرد و گفت: در حوزه های علمیه طلاب و روحانیون، سال ها در کتاب درسی مکاسب و غیره، مباحث معاملات و اقتصاد را مطالعه و پژوهش می کنند.اسلام در مورد ورزش , هنر,درمان و پزشکی و بهداشت ,شهر سازی و… نظر دارد و یک دین کامل و تمام عیار است.

حجت الاسلام جدائی افزود:متاسفانه هنوز هم که هنوز است، بعد از گذشت نزدیک ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، بعد از گذشت این همه تجربه از رهبری انقلاب و اظهار نظر رهبران روحانی انقلاب در تمامی ابعاد کشور و جامعه و شهر ها، هنوز هم بعضی ها اسلام شان اسلام سکولار است و تفکر سکولار چشم آن ها را کور کرده و نمی گذارد واقعیت های مسلّم و عینی را ببینند.
وی اضافه کرد:آنها فکر می کنند کار امام جمعه این است که فقط نماز جمعه بخواند و در مسجد مشغول عبادت باشد و فقط به امور دینی مردم رسیدگی کند.کسانی که این گونه فکر می کنند اسلامشان ناقص است!
امام جمعه اسالم در ادامه به احادیثی از ائمه معصومین علیهم السلام در خصوص ضرورت حفظ بیت المال اشاره کرد و گفت:برای نیرو های متعهد، ارزشی، انقلابی، دلسوز، همیشه تلخ ترین خبر، خبر های دزدی های نجومی است.اگر این اختلاس ها رخ نمی داد اگر این خیانت ها صورت نمی گرفت، مسلّما وضعیت کشور و بودجه ادارات الان خیلی بهتر بود.
وی اضافه کرد:مشکل بزرگ در این اختلاس ها و دزدی ها این است که متاسفانه خائنین و غارت گران افراد عادی و معمولی نیستند و در بسیاری از موارد به مسئولین و یا فرزندان آن ها (آقازاده ها) وصل هستند.هفته گذشته یک مورد برخورد نسبتاً جدّی صورت گرفت که متاسفانه عدّه ای در سایه پول و قدرت، دست به تبلیغات وسیع علیه دستگاه قضا زدند و عدالت را زیر سؤال بردند.متاسفانه عده ای از بزرگان ما فکر می کنند عدالت زمانی عدالت حقیقی است که فقط در مورد ضعفا اعمال شود.

حجت الاسلام جدائی با بیان اینکه کسی که بر این عقیده بوده که در کنار ساخت یک پُل اگر ۵۰۰ میلیون تومان هم اختلاس بشود عیبی ندارد امروز قطعاً بعضی اعمال عدالت ها را بر نمی تابد و شروع به مظلوم نمایی می کند.
غوغا سالاری و هیاهوهای کسانی که در این خیانت ها و دزدی ها دستی داشته اند، همیشه یکی از موانع جدّی برخورد قاطع قوّه قضائیه است.
وی در پایان خطبه های خود با اشاره به حدیثی در خصوص روستاییان از امام صادق(ع)گفت: تمام مردم در این که از آدم زاده شده اند مساوی اند کرامت هر مردی تقوای اوست . این عبارت امام مسلمین است این نگاه یک امام معصوم به روستایی است دولتمردان هم سعی کنند روستاییان را این گونه ببینند، اگر در ایام انقلاب روستاییان برنج و گندم و حبوبات و غیره تولید نمی کردند در شهرها و علی الخصوص تهران مردم با کدام آذوقه و توشه می توانستند انقلاب شان را مدیریت کنند .

Share