امام جمعه اسالم: خبرنگاران بسیار مظلومانه ادامه حیات می‌دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه این شهر انس با قرآن را موجب افزایش تقوای انسان دانست. وی با بیان اینکه ایمان که قوی شود گناهان ترک می‌شود، افزود: حضرت پیامبر (ص) می‌فرمایند خانه‌های خود را با تلاوت قرآن روشن کنید، خانه‌ای که در آن قرآن بسیار خوانده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه این شهر انس با قرآن را موجب افزایش تقوای انسان دانست.

jodaeigoogle.comوی با بیان اینکه ایمان که قوی شود گناهان ترک می‌شود، افزود: حضرت پیامبر (ص) می‌فرمایند خانه‌های خود را با تلاوت قرآن روشن کنید، خانه‌ای که در آن قرآن بسیار خوانده شود خیرش به اهل خانه می‌رسد.

امام جمعه اسالم حاملان قرآن را معروف‌ترین اهالی بهشت دانست و تصریح کرد: قرآن دل را زنده می‌کند و از فحشا و زشتی باز می‌دارد.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی به روز خبرنگار اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران بسیار مظلومانه ادامه حیات می‌دهند و گاهی به خاطر روحیه حق‌گرایی خود مورد کم‌لطفی مسئولان قرار می‌گیرند.

وی خبرنگاران را امانت‌داران انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید به خاطر این امانت‌داری به خود ببالند.

جدایی شجاعت را نخستین شرط خبرنگاری عنوان کرد و گفت: خبرنگاران از گفتن واقعیت‌ها ترسی نداشته باشند، خبرنگار بی‌طرف امین مردم است،

این مسئول با بیان اینکه شهر اسالم هنوز خبرنگار مستقلی ندارد، تصریح کرد: تلاش خبرنگار قابل قدردانی است.

خطیب جمعه اسالم به ۲۱ مرداد روز صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک بازوی اقتصاد مقاومتی بوده و یکی از ابزارهای رفع مشکل اقتصاد است و صنایع کوچک می‌تواند ایران را در عرصه جهانی به شدت مطرح کند.

وی درباره جنایت اخیر صهیونیسم خاطرنشان کرد: همچنان شاهد تداوم جنایت‌های این رژیم کودک‌کش در میان سکوت جوامع بین‌الملل هستیم.

/فارس

Share