دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور

احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مستلزم احیای فرهنگ قرآنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور گفت:احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مستلزم احیای فرهنگ قرآنی و مفاهیم اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور گفت:احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مستلزم احیای فرهنگ قرآنی و مفاهیم اسلامی است.

۲۱_۱۲حسین اسماعیلی امروز در جمع فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان بر ضرورت شناخت کامل فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ و مکتب ناب عاشورا است.

وی همچنین اظهارداشت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مستلزم احیای فرهنگ قرآنی و مفاهیم اسلامی است.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور گفت: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان امری ضروری است.

وی در ادامه افزود: اشاعه این فرهنگ باید به عنوان موثرترین عنصر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، حفظ ارزش های دینی و انقلابی و مقابله با دشمنان مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی بیان داشت: شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی به ایران اسلامی آزادی، عزت، سرافرازی و امنیت بخشیدند و همه باید قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی بیان داشت: شهیدان گلگون‌کفن ایران اسلامی ارزشمندترین سرمایه وجودی خویش را در طبق اخلاص نهادند تا برای همیشه روزگاران تبلور عینی از استقامت، شجاعت، عزت و اقتدار این مرز و بوم باشند.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور بر ضرورت شناخت اهداف، ماموریت ها و شرح وظایف جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار اشاره کرد و اذعان داشت: لازمه موفقیت در هرکاری وحدت، معرفت، بصیرت و عشق است.

وی در ادامه افزود: تشکیلات، نهاد و سازمانی موفق است که بتواند خودش را به روز کند، مدیرانش توانمند و به روز باشند.

اسماعیلی همچنین با بیان اینکه حفظ وحدت لازمه موفقیت در تمامی عرصه هاست بر لزوم ثبات مدیریتی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار استان گیلان ؛ « حسین اسماعیلی » دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور بهمراه جمعی از معاونین خود به استان گیلان سفر کرده است.

در این سفر دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور با «منصور مولایی پور» رئیس اتاق سرمایه گذاری استان گیلان، فرماندار صومعه سرا، فرماندار لنگرود و فرماندار لاهیجان دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیلی دبیرکل جمعیت و هیئت همراه در بدو ورود به صومعه سرا در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور ضمن دیدار و گفتگو با «حسین اسماعیل پور » فرماندار صومعه سرا از پروژه عمرانی پارک ساحلی، کارگاه تولیدی ابریشم و مرداب این شهرستان بازدید کرد.

دیدار با «سیدرضا جوادپور » فرماندار شهرستان لنگرود و « کاظم کسرایی » فرماندار شهرستان لاهیجان از دیگر برنامه های سفر استانی حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور به استان گیلان بود.

همچنین در این سفر نشست صمیمی با حضور « حسین اسماعیلی » دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور با مدیران و مشاوران دفتر استانی جمعیت مزبور در استان گیلان برگزار شد.

گفتنی است،در این نشست هر یک از مدیران و مشاوران دفتر استانی جمعیت پیشنهادات و نقطه نظرات خود را به سمع و نظر دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور رساندند.

Share