وزیر آموزش و پرورش

احکام تعهد خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به‌زودی صادر می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام تعهد خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با اولین فرصت صادر می‌شود و هماهنگی‌های لازم با معاونت برنامه ریزی و مدیریت صورت گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه سی‌و‌دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این اجلاس نسبت به اجرای سیاست‌های آموزش و پرورش اقدام می‌کنیم و شاهد تعاملی میان مدیران آموزش و پرورش هستیم.

fani26)وی افزود: سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه در این اجلاس مورد بررسی جدی قرار می‌گیرد همچنین بازگشایی مدارس در مهر سال ۹۴ و رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام آن از مهر ۹۴ در این اجلاس بررسی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص ورزش مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در سالن اجلاس، عنوان کرد: در همین زمینه هماهنگی با رادیو ورزش انجام شده است تا دانش‌آموزان با آهنگ هماهنگی که پخش می‌شود در مدارس ورزش کنند.

فانی در خصوص احکام متعهدین به خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: آقای نوبخت دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده است و در حال هماهنگی برای اجرایی‌کردن این دستور هستیم و در اولین فرصت احکام صادر می‌شود.

/تسنیم

Share