جعفرزاده در واکنش به همایش احمدی نژادی ها:

احمدی نژاد گفتمان امام را خدشه دار نکند/او به دلیل خانه نشینی و تخلف‌های فراوان نمی‌تواند حرف از احیای گفتمان امام بزند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده،اظهار داشت: احمدی نژاد به هیچکدام یک از اصولی که امام به ارمغان گذاشته است و موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد پایبند نبود و قطعا شیوه های احمدی نژاد شیوه های امام نبوده است و نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد سخنان احمدی نژاد مبنی بر اینکه احیا کننده گفتمان امام (ره )است گفت: آدمی که دردوران ریاست جمهوری اش یازده روز در خانه نشست و کشور را دچار مشکلات عدیده کرد و در کنار عدم رعایت قانون تخلفات گسترده ای نیز داشته است قطعا نمی تواند حرف از احیا گفتمان امام بزند.

عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شودوی اظهار داشت: احمدی نژاد به هیچکدام یک از اصولی که امام به ارمغان گذاشته است و موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد پایبند نبود و قطعا شیوه های احمدی نژاد شیوه های امام نبوده است و نیست.

نماینده مردم رشت بیان کرد: شاید احمدی نژاد در ابتدای به ساکن همچنین نیتی داشته است که احیا کننده گفتمان امام باشد اما بعدها به دلیل انحرافی که داشت نتوانست آن راه را ادامه دهد و بهتر است این گفتمان را نیز خدشه دار نکند و این یک خواهش است که از آقای احمدی نژاد داریم.

وی گفت:احمدی نژاد آزاد است که چنین حرف‌های بزند اما قضاوت ها نیز مهم است و نباید کسی حرف وی را تایدد کند و یا باور کند.

نماینده رشت تصریح کرد: احمدی نژاد تمام شده است و دیگر کسی به وی اقبال ندارد و این تمام شدن نیز دست خودش بود.

/نامه نیوز

 
Share