شهردار کوچصفهان:

احداث پارک آبی در کوچصفهان موجب رشد اقتصاد شهر می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رنجکش با بیان اینکه با مشارکت شرکت های خصوصی اولین پارک آبی استان گیلان طی دو سال آینده در این شهر به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد:احداث این پارک سبب رشد اقتصاد شهر کوچصفهان می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی رنجکش شهردار کوچصفهان در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در شهرداری این شهر برگزار شد گفت:ارتباط مسئولین با خبرنگاران باید متداوم باشد تا مسائل شهری به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود.
photo_2015-08-09_19-47-29رنجکش یکی از مهم ترین ارکان اداری کشور را خبرنگاری دانست و گفت: وجود خبرنگار در جامعه و انتقاد سازنده باعث کاهش فساد شده و مسئولین با دقت بیشتری به بررسی مسائل می پردازند.
شهردار کوچصفهان با بیان اینکه کارهای شورا و شهرداری باید فراجناحی باشد اظهار کرد: همکاری مسئولین با خبرنگاران باعث پیشرفت در جامعه می شود.
وی به بدهی مالی ۲ میلیارد تومانی شهرداری کوچصفهان قبل از دوره ریاست خودش اشاره کرد و افزود:به دلیل بدهی ذکر شده کارهای عمرانی شهر به تعویق افتاده بود.
رنجکش عدم انجام کارهای زیربنایی توسط شهرداری در گذشته را از جمله مشکلات دانست و گفت:در دوره من شاهد راه اندازی پارک بازی مدرن با وسایل و امکانات استاندارد هستیم.
وی در ادامه افزود:کارهای شهرداری از شهریور ماه توسط ماهنامه ای به مردم اطلاع رسانی می شود.
رنجکش شهر کوچصفهان را از نظر موقعیت مکانی یکی از شاهراه های استان گیلان دانست و یادآور شد: پل «مرغانه پورد» یکی از آثار باستانی این شهر می باشد.

رنجکش با بیان اینکه با مشارکت شرکت های خصوصی اولین پارک آبی استان گیلان طی دو سال آینده در این شهر به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد:احداث این پارک سبب رشد اقتصاد شهر کوچصفهان می شود.
شهردار کوچصفهان در پایان از جمله کارهای فرهنگی شهرداری کوچضفهان را  تهیه و چاپ بروشور و کتاب داستان جهت فرهنگ سازی در بازیافت زباله نام برد.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

Share