کارگرنیا عنوان کرد:

آغاز تعطیلات تابستانی شورا/ برنامه‌ای برای کاندیداتوری ریاس شورا و هیات رئیسه ندارم/شهردار پروژه‌های بسیار خوبی مطرح کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره کندی اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رشت اظهار کرد: شهرداری مجری پروژه‌ها و شورا در بحث ستاد به عنوان یک پارلمان قانونگذار محلی عمل می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین واثق‌کارگرنیا با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر رشت ۸ شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

kargarnia3949_resizeوی ادامه داد: در روز انتخابات هر کدام از اعضای شورا که تمایل داشته باشند می‌توانند کاندیدا شوند و کسانی که آرای بیشتری را کسب کنند به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر رشت به شهروندان خدمت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به موضوع کاندیداتوری خود برای ریاست شورای اسلامی شهر رشت گفت: شخصاً برنامه‌ای برای هیچ‌کدام از جایگاه‌های هیئت رئیسه و کمیسیون‌های شورای شهر رشت ندارم و اعتقادم بر این است باید در یک فضای سالم و صمیمی در کنار دیگر اعضای شورا برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از هر مسئله‌ای که موجب اختلاف نظر در بین اعضای شورای شهر رشت می‌شود، پرهیز می‌کنم، خاطرنشان کرد: تابع نظرات جمع هستم.

واثق‌کارگرنیا درباره تعطیلی ناگهانی شورای شهر رشت گفت: طبق قانون، اعضای شورا می‌توانند یک ماه از سال را به مرخصی بروند و در همین راستا اعضای شورای شهر رشت به مدت یک هفته به تعطیلات تابستانی می‌روند.

وی با اشاره به شایعات پیرامون استیضاح شهردار رشت گفت: هدف شورا از مطرح کردن موضوع سئوال و جواب شهردار رشت، استیضاح وی نبود اما به دلیل اینکه یکسری از تذکرات و سئوالات اعضای شورا توسط شهردار رشت بی‌پاسخ مانده بود جلسه پرسش و پاسخ از ثابت‌قدم شهردار رشت برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره کندی اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رشت اظهار کرد: شهرداری مجری پروژه‌ها و شورا در بحث ستاد به عنوان یک پارلمان قانونگذار محلی عمل می‌کند.

وی افزود: اگر در شرایط فعلی در انجام پروژه‌ها رکود مشاهده می‌شود اعضای شورا مقصر نیستند ضمن اینکه در جلسه پرسش و پاسخ با شهردار رشت، وی پروژه‌های بسیار خوبی را مطرح کرد.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه در زمینه جذب سرمایه‌گذار نیز اقدام‌های خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقدام‌های خوبی در این زمینه در حال انجام است و توافقاتی نیز صورت گرفته که به‌زودی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

/فارس

Share