از گوشه کنار سیاست در گیلان

یک مداح گیلانی مخالف اکران رستاخیز شد/دغدغه اصلی معاون جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان/نرجس ۸ ساله چشم انتظار کمک شماست/هزینه حقوق کارکنان شهرداری لاهیجان چقدر است؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

دغدغه اصلی معاون جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان

mohammadi.aspxجمشید محمدی با تاکیدبر اینکه رضایت داخلی و درون سازمانی موجب جلب رضایت ارباب رجوع و متقاضیان برون سازمانی نیز می شود،تصریح کرد:ضمن احترام متقابل کارکنان به یکدیگر، با تلاش و کوشش و با دید و نگاه مشترک ،مجموعه دانشگاه را به پیش خواهیم برد.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در بخشی دیگر از سخنان خود دغدغه اصلی خود را کارکنان  و بحث معشیتی آنها عنوان کرد و این امر را ازبرنامه های مهم و سرلوحه کار خود خواندو افزود:باید در جهت رفاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تلاش کنیم .

نرجس ۸ ساله چشم انتظار کمک شماست

به گزارش خزرآنلاین، عباس نوروزی طالکویی سه سال پیش به دلیل تومور مغزی و عمل جراحی ناشی از آن هم نابینا و هم فلج شده است. این فرد که با گچ کاری روزگار می گذراند، به دلیل بیماری به ناگاه از کار کردن باز ماند و ناگزیر بانوی این خانه تامین مخارج زندگی را عهده دار شد.

از چند ماه گذشته نیز نرجس ۸ ساله فرزند این خانواده همچون پدر دچار تومور مغزی شده و بعد از عمل جراحی سمت راست بدنش فلج شد و هم اکنون مراحل شیمی درمانی را طی میکند و همچنان به مصلحت و لطف خداوند لبخند میزند.

مادر نرجس به سختی و مشقت فراوان خرج درمان همسر و دختر خود را فراهم میکند و در خانه ای استیجاری با نبود حداقل های زندگی به نبرد روزگار رفته است.

لذا خیران نیک اندیش می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۳۱۳۹۴۴۳۳۶ بانک ملی به نام عباس نوروزی طالکویی واریز کنند.

همچنین آدرس این خانواده واقع در شهر رشت، بلوار امام خمینی، آب و برق، خیابان عاشوری ، کوچه وحدت، کوچه فدایی، بن بست پنجم، پلاک ۵۵ درب بزرگ می باشد.
g4av_img_6873_copy1
یک مداح گیلانی مخالف اکران رستاخیز شد

با اعلام خبر اکران فیلم «رستاخیز»همزمان با عید سعید فطر در سراسر کشور  شاهد موج جدیدی از اعتراض و مخالفت برای جلوگیری از اکران این فیلم هستیم و کمپین هایی در شبکه اجتماعی برای جلوگیری از این فیلم که به واقعه کربلا و عاشورا می پردازد هستیم. سید حسین رضویان یکی از مداحان گیلانی نیز در یادداشتی که در «شمال ما» با ذکر ۱۷ دلیل خواستار عدم پخش این فیلم و اصلاح آن شده است.
عدم توجه به پیام عاشورا ,حضور عبدالله بن عمر ( فرزند خلیفه دوم ) درمیان اصحاب امام ,عدم توجه بهبه خیانت خواص, تحریف حوادث روز عاشورا,چگونگی نحوه شهادت حضرت علی اصغر,نمایش چهره مبارک حضرت ابوالفضل و مواردی دیگر از جمله اشکالاتی است که رضویان به این فیلم وارد کرده است.

هزینه حقوق کارکنان شهرداری لاهیجان چقدر است؟

به گزارش سایت «لاهیجان» فرشید شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان در پاسخ به این سوال که برخی از کارمندان شهرداری می گویند تفکر درآمدزایی توسط کارمندان درشهرداری حاکم شده و برخی می گویندکه شما خودتان باید به فکر حقوق تان باشید گفت:یک کارمند باید فعال باشد چون شهرداری نوعی مغازه است و از این رو کارمند باید ارباب رجوع را تحویل بگیرد و تکریم کند،تا ارباب رجوع در شهرداری بتواند پول خرج کند.

وی گفت:تا من از ارباب رجوع پولی نگیرم نمی توانم برای شهر خرج کنم و طبعا حقوقی پرداخت کنم.

وی با بیان اینکه شهرداری ها وابسته به سازمان شهرداری ها هستند در حالی که یک ریال هم کمکی به آنها نمی شود افزود:منبع درآمدی ما همان مالیات بر ارزش افزوده است که بسیار اندک است.
شجاعی معتقد بود که شهرداری لاهیجان ماهیانه یک میلیارد حقوق پرداخت می کند و نصف بودجه چهل میلیاردی شهرداری در سال صرف هزینه های جاری می شود.

Share