گزارش تصویری احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم احیای شبهای قدر در مسجد جامع انزلی با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد. در این مراسم نماینده مردم بندر انزلی در مجلس ،جمعی از اعضای شورای شهر ، مدیرکل ثبت احوال استان گیلان و برخی از ملوانی ها از جمله سعید عزت اللهی ، قدیر بحری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم احیای شبهای قدر در مسجد جامع انزلی با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم نماینده مردم بندر انزلی در مجلس ،جمعی از اعضای شورای شهر ، مدیرکل ثبت احوال استان گیلان و برخی از ملوانی ها از جمله سعید عزت اللهی ، قدیر بحری و پیشگاه هادیان حضورداشتند و پس ازتلاوت آیاتی از قرآن کریم به اقامه نماز قضای سه شبانه روز پرداختند .
امام جمعه انزلی در این مراسم با اشاره به وجود دوعالم خلق و امر در جهان هستی اظهار داشت :هیچ وسیله ای در پیشگاه پروردگارعلم، با فضیلت تر از قرآن کریم و وجود مقدس پیغمبراکرم (ص) نیست.
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شمس الدین با بیان حساسیت شب قدر برای تمامی مسلمانان عنوان کرد: اگر درپیشگاه خداوند بخواهید حضورپ یداکنید قطعا به شفیع نیاز پیدا خواهید کرد تا مسائلی که مورد قبول پروردگارمتعال است به وسیله آنها مرتفع شود و آن شفیع نیز قرآن کریم و پیغمبرگرامی اسلام است .
پس از سخنرانی امام جمه حاضران د رمجلس به عزاداری و سینه زنی پرداخته و قرآن به سرگرفتند .

Share