تامینی نماینده رشت:

گریه های مردم مرا به فکر کاندیدا شدن انداخت/مهم ترین مشکل گیلان اشتغال است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: سال گذشته در مراسم افطاری گفتم که دیگر در انتخابات شرکت نمی کنم ولی گریه های مردم مرا بار دیگر به فکر کاندیدا شدن انداخت و در این راه وارد حواشی انتخاباتی نمی شوم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از «دیارباران», نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: سال گذشته در مراسم افطاری گفتم که دیگر در انتخابات شرکت نمی کنم ولی گریه های مردم مرا بار دیگر به فکر کاندید شدن انداخت و در این راه وارد حواشی انتخاباتی نمی شوم.

tamini_9575حسن تأمینی در حاشیه ضیافت افطاری خود در دانشگاه آزاد رشت در مورد حضورش در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگی کار بسیار سختی است و مردم انتظاراتی دارند که یک نماینده نمی تواند تمامی این نیاز ها را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر بیشترین حضور را در استان داشتم و از بخش های مختلف بازدید کردم، گفت: مهم ترین مشکل گیلان اشتغال است و متاسفانه در این رابطه نتوانسته ایم خیلی موفق باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس، افزود: دلمان می خواهد تمامی مشکلات را برطرف سازیم ولی نمی توانیم زیرا مشغله ها و مشکلات زیاد است.

تامینی با تأکید بر اینکه در بحث کاهش مشکلات استان به خصوص شهرستان رشت و رفع نیاز ها و مطالبات مردم از خودم راضی نیستم، بیان کرد: برای حل و فصل خلاء ها و کمبود های گیلان خیلی کار داریم که باید انجام دهیم.

وی بیان کرد: سال گذشته در مراسم افطاری گفتم که دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمی کنم ولی گریه های مردم من را بار دیگر به فکر کاندیدا شدن انداخت تا این بار با عزم بیشتری در مسیر رفع کمبود ها و مشکلات مردم گام بردارم.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه وارد حواشی انتخاباتی نمی شوم، اظهار کرد: همیشه دست به زانوی خود زدم و کار های خود را انجام داده ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمتر کسی را سراغ دارم که دو دوره در خانه ملت باشد و در کمیسیونی فعالیت داشته باشد که دو وزیر دارد در این رابطه مشکلات زیاد است و باید بیش از گذشته کار کرد.

 

Share