مدیر عامل هلال احمر گیلان:

کمک ۱۰۰ میلیون ریالی هلال احمر به بیماران صعب العلاج و حادثه دیدگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جمعیت هلال احمر از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ میلیون ریال به بیماران صعب العلاج در قالب داروهای کمیاب ،کمک هزینه درمانی و حادثه دیده گان آتش سوزی کمک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جمعیت هلال احمر از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ میلیون  ریال به بیماران صعب العلاج در قالب داروهای کمیاب ،کمک هزینه درمانی و حادثه دیده گان آتش۱(۲) سوزی کمک کرد.

خصوصی ثانی با اشاره به تاکید  دین مبین اسلام بر  هدیه، بخشی از اموال و دارایی  که مورد تأیید و تأکید قرآن و روایات هم می باشد افزود : مال و ثروت امانتی در دست انسان‌هاست و در واقع هر کس با هدیه  بخشی از مال خود، هم به جامعه و هم برای رستگاری خود قدم برداشته است  که  خوشبختانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ملت ایران با وقف مال و جان  و فرزندان برومندشان در جنگ تحمیلی نشان دادند که انسان‌های با سخاوتی هستند و امروز نیز به برکت خون شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری کمک به دیگران  احیا شده است.

وی ضمن دعوت از خیرین در همراهی با هلال احمر جهت کمک به خانواده های نیازمند و بیمار گفت : خوشبختانه مردم به هلال احمر بعنوان یک نهاد بشر دوست و کمک رسان اعتماد دارند و باید از طریق اطلاع رسانی و جذب داوطلب میزان کمک های مردمی را افزایش داد و این سازمان عام المنفعه می تواند بعنوان حلقه اتصال و مرکز شناسایی و مراجعه نیازمندان برای دریافت کمک از طریق خیرین باشد.

خصوصی ثانی تصریح کرد : متاسفانه گیلان دارای افراد بیمارو صعب العلاج زیادی می باشد که همه روزه به واحد داوطلبان هلال احمر جهت دریافت کمک هزینه دارویی و داروهای کمیاب مراجعه می کنند  و با توجه به سقف بودجه  و میزان مراجعات زیاد نیاز به مشارکت مردمی می باشد تا بتوانیم باری از دوش خانوادهای نیازمند و بیمار برداریم.

مدیر عامل هلال احمر گیلان افزود : از ابتدای سال مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال  به حادثه دیده گان آتش سوزی و  بیماران هزینه درمانی و دارویی  هدیه شده است همچنین افراد زیادی  که در نوبت دریافت کمک می باشند  که  با تخصیص اعتبار۱۱۰ میلیون ریالی به زودی این کمکها را دریافت می کنند.

Share