کدامیک از مسئولان اقتصادی برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دنیای اقتصاد, طبق آخرین گزارش ها، تاکنون حدود ۱۲ مدیران و مسئولان دستگاهها و ادارات اقتصادی استان های مختلف کشور، از سمت خود استعفا داده اند. به رغم آنکه حدود ۷ ماه به آغاز رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده، بازار استعفای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دنیای اقتصاد, طبق آخرین گزارش ها، تاکنون حدود ۱۲ مدیران و مسئولان دستگاهها و ادارات اقتصادی استان های مختلف کشور، از سمت خود استعفا داده اند.

به رغم آنکه حدود ۷ ماه به آغاز رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده، بازار استعفای مدیران و مسئولان دولتی گرم شده است. در این راستا، طی هفته های اخیر برخی مسئولان دولتی به منظور ورود به رقابت انتخاباتی مجلس، استعفا دادند تا طبق قانون امکان کاندیداتوری در این انتخابات را داشته باشند.
اما در این میان، تعدادی از مدیران و مسئولان دولتی فعال در دستگاههای اقتصادی استان های مختلفت نیز طی روزهای اخیر استعفای خود را تقدیم دستگاه مربوطه کردند تا امکان حضور در رقابت های انتخاباتی پارلمان را بدست آورند.
طبق آخرین گزارش ها، تاکنون حدود ۱۲ مدیران و مسئولان دستگاهها و ادارات اقتصادی استان های مختلف از سمت خود استعفا داده اند.
طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد اشخاص حقوقی که دارای مشاغل خاص هستند و از داوطلب‌شدن برای انتخابات مجلس محرومند، آمده که این افراد از کاندیداتوری در انتخابات محرومند مگر آن‌که حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا کرده و به‌هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
در جدول زیر اسامی مدیران و مسئولان مشغول در دستگاهها و ادارات دولتی که تاکنون برای حضور در انتخابات مجلس از سمت خود کناره گیری کردند، آمده است.

۱۵-۷-۷-۱۱۱۹۲۸Capture

Share